درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 21:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36526صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 4 مهر 1400 - 10:24
روابط عمومی دو
در دوره 2، اگر هر فردی یک خود انتشار باشد پس یک عامل تاثیرگذار نیز هست و با این توضیح، اگر یک عامل تاثیرگذار باشد پس یک فرد روابط عمومی است.
  

· اصولاً روابط عمومی با جامعه بزرگتری از آن رسانه های سنتی که ما با آن ها کار می کردیم سر و کار دارد و از طریق اینترنت به فرد فرد اعضای جامعه دسترسی پیدا می کند. همچنین روابط عمومی با رسانه ها مثل محل پخش اخبار رفتار نمی کند زیرا این رسانه ها هستند که باید به پیشنهاد مشتریان مان علاقه نشان دهند. (تام بایرو)


· روابط عمومی 2 صورت رشد یافتۀ روابط عمومی است.
روابط عمومی امروزه فقط شامل گزارش های رسانه ها نیست، بلکه در مورد تمام مکالمات موجود می باشد.


هرچند که روابط عمومی 2 هنوز خیلی به روابط عمومی سنتی شبیه است، با این حال ابزار و روش هایی دارد که به افراد روابط عمومی کمک می کند تا بخشی از مخاطبان و مکالمات جدید باشند. روابط عمومی بیش از هر وقت دیگری مشارکتی شده است. (میشل پارینکوف)


· روابط عمومی 2 نامگذاری دوباره روابط عمومی است برای اینکه درک صنعتی رسانه های جمعی را نشان دهد. تغییر الگو- واقعاً هم تغییر الگو است زیرا روابط عمومی دگرگون شده است- در این است که افراد روابط عمومی مجبور هستند به گذشته آن بازگردند، و بخشی از مکالماتی فراتر از رسانه ای شوند. یعنی باید کم کم از نقش دروازه بانی در بیایند و پلی باشند که مخاطبان قدیم و جدید را به هم می پیوندد.
(جرمی پیر)

· در دوره 2، اگر هر فردی یک خود انتشار باشد پس یک عامل تاثیرگذار نیز هست و با این توضیح، اگر یک عامل تاثیرگذار باشد پس یک فرد روابط عمومی است. امروزه هر فردی قادر به بهبود و تاثیر بر جامعه اش است. پس روابط عمومی 2 درباره شهرت است که هر روز مهم تر،ضروری تر و رایج تر می شود. تفاوت اینجاست که اکنون کنترل اوضاع از شرکت ها به دست مصرف کنندگان افتاده است. شرکت ها دیگر نمی توانند مواردشان را پنهان کنند – آنها ناچارند که به سمت مکالمه و ارتباط با مشتریان شان پیش روند. (دونا سوکوسکی)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد