درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36443صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 4 مهر 1400 - 10:24
آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.

 

مستند کوتاه‌ نباید یک‌ پیام‌ بیش‌ از حد بازرگانی‌ باشد. کارشناسان‌ حوزه‌ سخن‌پراکنی‌ می‌گویند در اکثر فیلم‌های‌ مستند کوتاه‌، درصورتی‌که‌ بخواهیم‌ به‌ اعتبار پیام‌ آسیبی‌ وارد نیاید، یک‌ یا حداکثر دوبار می‌توان‌ مستقیماً به‌ مسایل‌ مشتری‌ پرداخت‌ و آشکارا برای‌ وی‌ «تبلیغ‌» کرد. تنها در مواردی‌ استثنایی‌ که‌ پای‌ علایق‌ انسانی‌ در میان‌ است‌ می‌توان‌ مستند کوتاهی‌ را منحصراً به‌ بحث‌ درباره‌ سازمان‌ مشتری‌ اختصاص‌ داد.

 

اگرچه‌ اکنون‌ کنفرانس‌های‌ مطبوعاتی‌ موضوع‌های‌ قابل‌ قبولی‌ برای‌ مستندهای‌ کوتاه‌ هستند. (زیرا که‌ قطعه‌ فیلم‌های‌ مفیدی‌ در اختیار ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ غایب‌ در کنفرانس‌ می‌گذارند) اما ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ پیش‌ از استفاده‌ از این‌ قطعه‌ فیلم‌ معمولاً آنها را مونتاژ یا ویرایش‌ می‌کنند.


برای‌ دست‌یافتن‌ به‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ قابل‌ انتشار که‌ درخور فیلم‌ کوتاه‌ مستند باشد به‌ این‌ بیندیشید که‌ از چه‌ راه‌هایی‌ می‌توانید مشتری‌تان‌ را با یک‌ رویداد تازه‌، یک‌ روند جدید یا مسئله‌ همگانی‌ مرتبط‌ سازید. سپس‌ گزارشی‌ تهیه‌ کنید که‌ نخست‌ به‌ معرفی‌ مسئله‌ مهم‌ روز بپردازد و آن‌گاه‌ مشتری‌ را به‌طور غیرمستقیم‌ به‌ آن‌ پیوند دهد. تهیه‌ مستندهای‌ کوتاه‌ تلویزیونی‌ در حقیقت‌ گران‌ تمام‌ می‌شوند. اگر بودجه‌ کافی‌ در اختیار نداشتید، بهتر است‌ مستند رادیویی‌ را که‌ می‌تواند با هزینه‌ بسیار کمتری‌ تهیه‌ شود، انتخاب‌ کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد