درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:08   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36443صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 4 مهر 1400 - 11:00
آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌
هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هدف‌ از تولید یک‌ مستند کوتاه‌ معمولاً پرورش‌ یک‌ خبر یا دیدگاه‌ دارای‌ ارزش‌ خبری‌ به‌ منظور بهره‌برداری‌ از آن‌ برای‌ به‌ شهرت‌ رساندن‌ غیرمستقیم‌ مشتری‌ است‌.

 

مستند کوتاه‌ نباید یک‌ پیام‌ بیش‌ از حد بازرگانی‌ باشد. کارشناسان‌ حوزه‌ سخن‌پراکنی‌ می‌گویند در اکثر فیلم‌های‌ مستند کوتاه‌، درصورتی‌که‌ بخواهیم‌ به‌ اعتبار پیام‌ آسیبی‌ وارد نیاید، یک‌ یا حداکثر دوبار می‌توان‌ مستقیماً به‌ مسایل‌ مشتری‌ پرداخت‌ و آشکارا برای‌ وی‌ «تبلیغ‌» کرد. تنها در مواردی‌ استثنایی‌ که‌ پای‌ علایق‌ انسانی‌ در میان‌ است‌ می‌توان‌ مستند کوتاهی‌ را منحصراً به‌ بحث‌ درباره‌ سازمان‌ مشتری‌ اختصاص‌ داد.

 

اگرچه‌ اکنون‌ کنفرانس‌های‌ مطبوعاتی‌ موضوع‌های‌ قابل‌ قبولی‌ برای‌ مستندهای‌ کوتاه‌ هستند. (زیرا که‌ قطعه‌ فیلم‌های‌ مفیدی‌ در اختیار ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ غایب‌ در کنفرانس‌ می‌گذارند) اما ایستگاه‌های‌ رادیو تلویزیونی‌ پیش‌ از استفاده‌ از این‌ قطعه‌ فیلم‌ معمولاً آنها را مونتاژ یا ویرایش‌ می‌کنند.


برای‌ دست‌یافتن‌ به‌ یک‌ زاویه‌ خبری‌ قابل‌ انتشار که‌ درخور فیلم‌ کوتاه‌ مستند باشد به‌ این‌ بیندیشید که‌ از چه‌ راه‌هایی‌ می‌توانید مشتری‌تان‌ را با یک‌ رویداد تازه‌، یک‌ روند جدید یا مسئله‌ همگانی‌ مرتبط‌ سازید. سپس‌ گزارشی‌ تهیه‌ کنید که‌ نخست‌ به‌ معرفی‌ مسئله‌ مهم‌ روز بپردازد و آن‌گاه‌ مشتری‌ را به‌طور غیرمستقیم‌ به‌ آن‌ پیوند دهد. تهیه‌ مستندهای‌ کوتاه‌ تلویزیونی‌ در حقیقت‌ گران‌ تمام‌ می‌شوند. اگر بودجه‌ کافی‌ در اختیار نداشتید، بهتر است‌ مستند رادیویی‌ را که‌ می‌تواند با هزینه‌ بسیار کمتری‌ تهیه‌ شود، انتخاب‌ کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد