درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3642صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 19 خرداد 1392 - 11:09
گزارش برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های گلستان
نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی استان گلستان با عنوان نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال برگزار شد.در پایان این مراسم 39 نفر از برگزیدگان رتبه ‎های مختلف اول تا پنجم در بخش ‎های گوناگون انتشارات، گزارش عملکرد، عملکرد خبری و رسانه‎ ای، همایش و جشنواره، سمعی و بصری، الکترونیک و ارتباط مردمی تقدیر کرد.
  

شارا- نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی استان گلستان با عنوان نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال برگزار شد.

 

روابط عمومی یک مهارت است

به گزارش شارا، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان ظهر یکشنبه در این همایش گفت: همه دنیا اعتقاد دارند که روابط عمومی یک مهارت است و مهارت بودن روابط عمومی به این معناست که حتی اگر دانش و تجربه داشته باشید بدون مهارت نمی توانید موفق باشید.
حسین مومنی افزود: دانشگاه علمی کاربردی مسئول ایجاد مهارت در رشته های مختلف است و یکی از این رشته ها روابط عمومی است و در مرکز علمی کاربردی، رشته روابط عمومی را تا مقطع لیسانس داریم و بناست تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته های روابط عمومی یا روابط عمومی الکترونیک راه اندازی کنیم.
وی اذعان داشت: از 50 سال پیش که اولین موسسه آموزش روابط عمومی ایجاد شد تاکنون فعالیت های زیادی صورت گرفته است ولی یکی از آسیب های جدی این رشته، آموزش است درحالیکه نگاه به این رشته باید علمی و مهارتی باشد و آموزش ها نیز در همین راستا مهارت محور باشد.
وی تصریح کرد: همچنین دنبال برگزاری پودمان های کوتاه مدت به صورت تک پودمان برای فعالان روابط عمومی استان هستیم که این تک پودمان ها قابلیت تجمیع و تبدیل به مدرک تحصیلی را دارند و آیین نامه آموزشی برای تجمیع این تک پودمان ها آمده است.
مومنی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه آموزشی نیز یکی دیگر از کارهایی است که می تواند به کسب مهارت های لازم توسط روابط عمومی ها منجر شود زیرا روابط عمومی ها نوک پیکان مبارزه و جنگ نرم هستند، این مسیر در ایران اسلامی اهمیت خاصی دارد.

روابط عمومی ها منافع ملت را تبلیغ کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی ها باید به دنبال منافع ملت باشند و این منافع را تبیین و تبلیغ کنند.
به گزارش تهرانشهر ، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با روابط عمومی های استان گلستان با عنوان نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال گفت: شرح وظیفه سازمانی روابط عمومی اینست که بیانات رهبر را تبلیغ و تبیین کند تا اجرایی شود.
جمشیدی با اشاره به مشارکت گلستانی ها در انتخابات دوره گذشته گفت: استان در انتخابات سال 90 رتبه اول را از نظر مدیریت و رتبه چهارم در بعد مشارکت کسب کرده است.
وی اظهار داشت: امسال با توجه به نظر سنجی های انجام شده، فعالیت های مردمی و روابط عمومی ها به نظر می رسد رتبه سوم یا چهارم را کسب کنیم و انتظار می رود که کاری کنید تا این پیش بینی محقق شود.
جمشیدی با اشاره به توطئه های دشمنان اذعان داشت: دشمن به دنبال اینست که جلوی حضور مردم را بگیرد، و از وجود نظام عصبانی است، این درحالیست که اصول امام(ره) روشن است و ما پیگیر گفتمان امام هستیم.
وی ادامه داد: سیاست و اصول امام راحل تکیه بر رای مردم، مردمی بودن، غیر اشرافی بودن مسئولین، کار و تلاش همیشگی و همگانی برای پیشرفت کشور است.
به گفته وی، ایستادگی ، پایداری، استکبار ستیزی، ایستادگی در برابر سیاست های مداخله گر ، مبارزه با صهیونیزم ، مبارزه برای آزادی فلسطین ادبیات امام راحل و شهدای ماست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: در انتخابات امسال که امتحان الهی است باید حجت شرعی داشته باشیم و باید به گونه ای تبیین کنید که مردم به حجت شرعی برسند.

 

روابط عمومی در سازمان ها جایگاه حساسی دارد

حسین عاشور، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گلستان نیز در این همایش و جشنواره گفت: از سال گذشته تاکنون فعالیت های زیادی در حوزه روابط عمومی ها صورت گرفته است.
وی افزود: روابط عمومی در سازمان ها جایگاه حساسی دارد و حلقه وصل دستگاه و مردم است و یک روابط عمومی هر چه توانمندتر باشد دستگاه راحت تر و سریعتر خواهد بود.
عاشور ادامه داد: روابط عمومی ها می توانند مردم سالاری دینی را محقق کنند و همه گفتمان سیاسی ما این بود که جمهوریت در کنار اسلامیت باشد، یعنی اسلام با حضور، نفوذ و تاثیر گذاری مردم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی محقق شود.
وی اذعان داشت: در یک سال گذشته روابط عمومی های استان با همه توان وارد شدند و عملکرد مطلوبی داشتند.

 

 روابط ‎عمومی‎ ها افسران ولایتند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان در بخشی از صحبت‎ های خود در این مراسم اظهار داشت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و در نگاه برخی از مدیران و مسئولان که گاهی این کم‌اطلاعی به جهل در خصوص روابط‎ عمومی ‎ها نزدیک می‎ شود، بروز برخی از مشکلات و چالش ‎ها را در این حوزه سبب می‎ شود.
وی ادامه داد: کار در حوزه روابط عمومی یک فعالیت حدود 16 ساعته در طول روز است و گاهی در برخی دستگاه‎ ها و در ذهن بعضی این مسئله بیان می‎ شود که مگر روابط عمومی چکار می‌کند؟
علی‎صادق مقدسی، روابط ‎عمومی ‎ها را افسران خوب ولایت خواند و افزود: به طور معمول مهم‎ترین عرصه فعالیت رسانه ‎های معاند اعم از داخلی و خارجی عرصه ‎ی خلق حماسه سیاسی که در پیش رو داریم و عرصه انتخابات است.
وی ابراز داشت: سابقه عملیات روانی هم که انجام داده‎اند، نشان داده است که به طور کامل مسائلی را که در کشور می‎ گذرد و نقشه‎ های خود را به صورت هدفمند دنبال می‎ کنند تا فضای رسانه‌ای انجام بدهند و به طور معمول تاکتیک ‎هایی را به کار می‌گیرند و تلاش می‎ کنند تا از همه ظرفیت‎ های موجود همانند ایجاد ابهام و شبهه افکنی، شایعه، تفرقه، نقل خبر از منبع ناشناخته و موهوم و انگ زدن بهره ببرند.
وی افزود: ما به عنوان افراد رسانه ‎ای و تأثیرگذار در افکار عمومی باید سعی کنیم تا با شناخت حربه‎ های دشمن و انعکاس اخبار صحیح و کامل و بیان نقاط منفی و مثبت که در کشور وجود دارد نقشه‎ ها و حربه ‎های دشمن را خنثی کرده و در ایجاد آرامش در جامعه نقش تاثیرگذار را ایفا کنیم.

 

 کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک
 بعد از سخنرانی مدیران و مسئولان حاضر در جلسه گروه موسیقی سنتی با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای اجرای برنامه وارد محل مراسم شد و با اجرای چهار قطعه موسیقی سنتی با موضوع‎ های ملی و حماسی توجه حاضران را به خود جلب کرد و مورد تشویق و تقدیر حاضران قرار گرفت.
حمید ضیایی‌پرور، در ادامه برنامه نیز قسمت کارگاهی و ارائه مطالب تخصیصی این جشنواره را بر عهده داشت و با ارائه مطالب نوین و کاربردی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی الکترونیک به سوال‎ ها و مسائل گوناگون مدیران روابط عمومی دستگاه ‎ها پاسخ داد.

در ادامه شبیر دائمی نماینده هیئت داوران بیانیه این هیئت را قرائت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: نخستین جشنواره انتخاب برترین‎ های روابط عمومی استان گلستان، در چهارچوب چنین نگرشی شکل گرفت تا از یک سو بتواند با انتخاب و معرفی برتری ن‎ها معیارهایی را برای ارتقا و کمک به پویایی و اعتلای عملکرد روابط عمومی ‎ها ارائه کند و از جانب دیگر رقابت سالم و سازنده را بین مدیران و کارشناسان این حرفه، برای نخستین بار در سطح استان ایجاد نموده و کارآیی آنان را در متن توسعه و بالندگی منطقه تقویت کند.
هیئت داوران با تأکید بر رسالت «مردمداری» روابط عمومی‎ ها که فلسفه وجودی این حرفه است، یادآور می‎شود که جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها به شکل واقعی آن هر روز برگزار می‌شود و داوران اصلی آن مردم و به ویژه همکاران اداری و مراجعان به سازمان ‎ها و ادارات هستند.
میزان ثبات مدیریت، وابسته نبودن روابط عمومی‎ ها به تغییرات پی‎در پی مدیریتی عامل موثری در بهبود ارتقای کیفیت عملکرد آنهاست
هیئت داوران نخستین جشنواره انتخاب برترین ‎های روابط عمومی، از اقدام ارزشمند اداره‌کل روابط عمومی استانداری گلستان، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان و علی‌الخصوص مرکز علمی کاربردی گرگان سه در زمینه رشد و توسعه رشته روابط عمومی و همچنین برگزاری این جشنواره تقدیر می‌کند و امیدوار است دبیرخانه دائمی جشنواره انتخاب برترین‌های روابط عمومی استان و توسعه تحصیلات تکمیلی در رشته روابط عمومی در این دانشگاه راه‌اندازی و حمایت شود.
هیئت داوران در بررسی بی‎طرفانه، علمی و صرفا براساس آثار ارسالی سال 1391 روابط عمومی ‎ها، در جلسات متعدد و فشرده، کار بررسی و ارزیابی مستندات در این حوزه را که بالغ بر بیش از 500 اثر از سوی 45 دستگاه سطح استان بود را به سرانجام رساند و امید آن دارد آثار و نتایج این تلاش‌های دلسوزانه و صادقانه، بهبود کیفیت عملکرد روابط عمومی ‎ها و توجه بیشتر مدیران و مسئولان را به این مسئولیت اثربخش، در پی داشته باشد و به تصحیح برخی از نگرش‌ها و باورهای سنتی در زمینه کارکرد روابط عمومی در عصر حاضر کمک کند.
هیئت داوران با بررسی آثار ارسالی، معتقد است میزان ثبات مدیریت و وابسته نبودن روابط عمومی‎ ها به تغییرات پی‎در پی مدیریتی از یک سو و ماندگاری مدیران این حرفه در نهادها و سازمان ‎ها از سوی دیگر، عامل موثری در بهبود ارتقای کیفیت عملکرد آنهاست و با نگاهی به فهرست برترین‎ های این دوره مشخص می‌شود، روابط عمومی هایی بیشتر حائز رتبه شده‎اند که دارای ثبات نسبی در مدیریت سازمانی بوده و استفاده از نیروهای تحصیل کرده و متخصص را مدنظر قرار داده ‎اند.
هیئت داوران، انتظار دارد روابط عمومی ‎ها، مستند سازی فعالیت ‎ها را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند و معتقد است روابط عمومی ‎ها باید توجه بیشتری به فعالیت‎ هایی چون ارتباطات مردمی، مدیریتی، آموزشی، ارتباطات رسانه ای داشته باشند.
هیئت داوران با قدردانی مجدد از تمامی افرادی که آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کرده‌اند، با افتخار اعلام می‎ کند که داوری ‎ها در کمال بی ‎طرفی و عادلانه انجام شده است؛ گرچه احتمال خطاهای جزئی و ناخواسته را کاملاً منتفی نمی‎داند.
در پایان هیئت داوران نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان گلستان ضمن آروزی موفقیت برای شرکت کنندگان، بار دیگر زحمات و تلاش‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی را ارج نهاده و از خداوند بزرگ برای همگان آرزوی توفیق و بهروزی مسئلت می‎ کند.

هیئت داوران نخستین جشنواره روابط عمومی‎ های استان گلستان محمد احمری، شبیر دائمی، مجتبی رضوانی، سپیده سپهری، محمد غلامی - محمدحسین منتظری
 در پایان این مراسم 39 نفر از برگزیدگان رتبه‎ های مختلف اول تا پنجم در بخش ‎های گوناگون انتشارات، گزارش عملکرد، عملکرد خبری و رسانه‎ ای، همایش و جشنواره، سمعی و بصری، الکترونیک و ارتباط مردمی تقدیر کرد.
 

* روابط عمومی ‎هایی که حائز رتبه سوم شدند و از آنها تقدیر شد به شرح ذیل می ‎باشد:
محسن یازرلو روابط عمومی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان در بخش سمعی و بصری
علی کبیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در بخش عملکرد خبری و رسانه‎ای
اعظم زنگانه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان گلستان در بخش عملکرد خبری و رسانه‎ای
رضامحمد شاتر روابط عمومی صدا و سیمای استان گلستان در بخش سمعی و بصری
روح‎الله هراتی روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان در بخش گزارش عملکرد
ولی‎الله ساور روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در بخش انتشارات
حسینی روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان
حسین سوسرائی روابط عمومی اداره ثبت احوال استان گلستان در بخش همایش و جشنواره

* روابط عمومی ‎هایی که حائز رتبه دوم شدند و از آنها تقدیر شد به شرح ذیل می‎باشد:
اسماعیلی روابط عمومی علمی و کاربردی گنبد دو در بخش الکترونیک
صفرعلی نظر روابط عمومی شرکت زمزم در بخش گزارش عملکرد
سیده لیلا ابطحی روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان در بخش انتشارات
حمید منوچهری روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان در بخش سمعی و بصری
پرویز خاکپور روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در بخش سمعی و بصری
یعقوب زنگانه روابط عمومی سازمان انتقال خون استان گلستان در بخش ارتباط مردمی
محمد آریان‎نیا روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در بخش الکترونیک
درازگیسو روابط عمومی دانشگاه جامع گلستان در بخش سمعی و بصری
علی مقصودلو روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در بخش گزارش عملکرد

* در این جشنواره 10 روابط عمومی به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند که این 10 روابط عمومی عبارت است از:
علی جعفری روابط عمومی شرکت مخابرات استان گلستان
سید جواد موسوی روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان
موسی فرمانی روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان
فرشته سلطانی روابط عمومی سازمان استاندارد استان گلستان
حیدرعلی رستمانی روابط عمومی سازمان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
مهستی قدس‎ولی روابط عمومی شهرداری گرگان
محمدمهدی احمدی روابط عمومی سازمان جمعیت هلال احمر استان گلستان
کمال میرشمسی روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
رضا تازیکی روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های استان گلستان
محمد رحیم‌زاده روابط عمومی اداره اداره شیلات استان گلستان
همچنین سه روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری استان گلستان، خانه کارگر و مرکز گنبدکاووس سه به ترتیب خانم‎ها فاطمه زنگانه، آمنه قریبیان و اسماعیلی مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد