درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:01   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36382صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 13 دی 1397 - 14:04
سومین همایش تخصصی و جامع روابط عمومی نصف جهان
سومین همایش تخصصی و جامع روابط عمومی نصف جهان با موضوع اقتصاد، فناوری اطلاعات و توسعه با حمایت اتاق تعاون ایران و اتاق تعاون استان اصفهان، در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سومین همایش تخصصی و جامع روابط عمومی نصف جهان با موضوع اقتصاد، فناوری اطلاعات و توسعه با حمایت اتاق تعاون ایران و اتاق تعاون استان اصفهان، در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، محسن حاج محمدی، دبیر اجرایی این همایش و مدیر روابط عمومی اتاق تعاون ایران اظهار کرد: روابط عمومی باید در قامت نهادی فعال، پویا، استاندارد و کارآمد بتواند با طراحی مهندسی افکار عمومی و بهره گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ گوید و رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان متبوعش به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر محور این همایش یادآور شد: رایج ‌ترین، قدیمی‌ ترین، رسمی ‌ترین، اجتماع اقتصادی در جهان، اقتصاد تعاون است. دنیا از برون‌ سپاری به جمع سپاری رسیده است. چون فاصله طبقاتی و ضریب نامناسب جینی باعث شده است که بسیاری از کشورها مثل آمریکا و کشورهای به ظاهر در بلوک سرمایه ‌داری به این نتیجه برسند که برای حفظ پایه‌ های حکومت، خود مردم را در اقتصاد مداخله دهند. برای تحقق و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی، باید از مردم شروع کرد.

حاج محمدی ادامه داد: پایه بسیاری از ناکامی‌ها و نرسیدن به اهداف حتی هدف‌های جزئی، دولتی، نفتی و بانکی بودن اقتصاد است. هنوز شبیه کشورهای ثروتمند از لحاظ ذخایر هستیم که از فقر مزمن و سازمان یافته‌ای رنج می ‌بریم و پایه آن به توزیع غیرعلمی و اصولی منابع نفتی در بخش‌ های غیراولویت‌دار برمی ‌گردد.

غلامرضا قائدی‌ها، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان نیزدر این همایش گفت: در همایش تخصصی و جامع روابط عمومی نصف جهان با محوریت اقتصاد،فناوری اطلاعات و توسعه که با همکاری استانداری و خانه ارتباطات در کتابخانه مرکزی برگزار شد گفت: در عصری که به عنوان عصر دانایی از آن نام می‌بریم اقتصاد مبتنی بر دانش است و در پی تغییرات وسیع اقتصادی و اجتماعی موفقیت سازمان ها به کسب منابع مالی و مادی محدود نمی شود، بلکه منوط به دست یابی به سرمایه های نامشهودی است که به کمک آن ها می توان به برتری رقابتی پایدار رسید.

وی افزود: در محیط راهبردی جدید، سازمان هایی پیشرفت خواهند کرد که خود را "سازمانی یادگیرنده" بدانند که هدفش بهبود مداوم سرمایه فکری است، زیرا سازمانی که قادر به افزایش سرمایه فکری خود نباشد، قادر به بقا نیست. لیکن به‌رغم اهمیت فزاینده سرمایه فکری به عنوان منبع حیاتی برتری رقابتی سازمان ها، درک محدودی از آن وجود دارد. این در حالی است که مدیریت سرمایه فکری به مدیران سازمان ها اجازه خلق، پرورش، کنترل و حفظ یک منبع مستحکم مزیت رقابتی را می دهد؛ آن چه که به سادگی به تصرف رقبا در نخواهد بود.

قائدی‌ها با اشاره به اینکه روابط عمومی چشم، گوش و زبان هر سازمان است و حیات سازمانی بدون آن دوام ندارد، افزود: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی‌ها است و در صورتی که روابط عمومی در سازمانی موفق عمل کند بی شک آن سازمان زنده، پویا، موفق و اثربخش خواهد بود.

سومین همایش تخصصی و جامع روابط عمومی نصف جهان با محوریت اقتصاد، فناوری اطلاعات و توسعه با حضور استاندار اصفهان، معاونین و مدیران اجرایی و کارشناسان روابط عمومی استان، خانه ارتباطات اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش شهرداری اصفهان، دپارتمان روابط عمومی و ارتباطات اصفهان با حمایت اتاق تعاون ایران برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد