درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 2 دی 1397 - 21:01
روابط عمومی اتاق فکر سازمان است
روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی شهرداری ها به عنوان اتاق فکر سازمان در سیاستگذاری شهرداری های مناطق و سایر سازمان های تابعه بسیار تاثیر گذار هستند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فاطمه مسعودی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری این منطقه در نشست دور نگاه ارتباطات شهر تهران که با حضور پوریا سوری سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ، مدیران روابط عمومی معاونتها، مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تهران در منطقه یک برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روابط عمومی ها بعنوان تامین کننده خوراک فکری سازمان می توانند در فرهنگ سازی و دانش افزایی جامعه تاثیر بگذارند و افکار مدیران را به سوی سازمانی متعالی و همسو با خواست های شهروندان و ذینفعان سوق دهند.


وی افزود: سازمان قوی نیازمند روابط عمومی قوی است تا با ایجاد تعامل بین مدیران شهری و شهروندان و بازخورد این ارتباط بتواند برنامه ریزی های لازم را در رسیدن به سازمانی کارآمد اتخاذ نماید.


پوریا سوری نیز در این همایش به برنامه های پیش رو اشاره کرد و گفت: اجرای بیست و هشتمین اجلاس روابط عمومی های کلانشهر ها ، ارتباط با نخبگان و هنرمندان، برپایی جشنواره شهروند نقاد و رسانه های شهری و استفاده از ظرفیت ها و توان روابط عمومی های مناطق برای تشکیل کارگروه های تخصصی از جمله برنامه های پیش رو است که با همکاری و تعامل روابط عمومی ها امیدواریم به شکل مناسب اجرا شود.


مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز با اشاره به اقدامات در دست اجرا ی این منطقه گفت: برندینگ شهری برای شناسایی فرصت های گردشگری منطقه یک در حال انجام است و در حال حاضر مطالعات لازم در خصوص شناخت جاذبه های گردشگری این منطقه و استفاده از ظرفیت های روابط عمومی برای نهادینه کردن و معرفی آنها در دست اجراست.


وی برگزاری اولین همایش شمیران نگین تهران را در راستای برندسازی منطقه یک عنوان کرد و گفت: با اجرای این همایش برنامه مطالعاتی منطقه برای تکمیل و غنی سازی برندینگ گردشگری آغاز شده است.


صالحی خاطر نشان ساخت: تهیه دوهفته نامه الکترونیکی وقایع شمیران با هدف معرفی معاونتها و ادارات شهرداری منطقه یک، اجرای طرح کتابخوانی موضوعی و هم افزایی علمی همکاران و نصب آیات قرآنی با هشتک خدای رحمان و رحیم در فضاهای تبلیغاتی سطح منطقه ازجمله اقدامات خاص روابط عمومی منطقه یک است

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد