درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36231صفحه نخست » یکشنبه، 2 دی 1397 - 11:45
کتاب «اسرار فتح قله گوگل» منتشر شد
کتاب «اسرار فتح قله گوگل» نوشته برایان دین به تازگی با ترجمه محسن عقبایی توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب مربوط به ویراست سال ۲۰۱۹ آن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «اسرار فتح قله گوگل» نوشته برایان دین به تازگی با ترجمه محسن عقبایی توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب مربوط به ویراست سال ۲۰۱۹ آن است.


این کتاب در برگیرنده آخرین استانداردها و نکاتی است که موتور جستجوی هوشمند گوگل برای رتبه بندی سایت ها به کار می گیرد. آگاهی از مباحث و نکات مطرح شده در این کتاب می تواند مورد استفاده روابط عمومی ها، رسانه ها، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتواهای اینترنتی، بخش های بازاریابی، فروش، تبلیغات و آی تی شرکت ها و سازمان ها قرار بگیرد.


کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و دیگر کسب و کارهایی که در بازاریابی و تبلیغات خود از دیجیتال مارکتینگ بهره می گیرند، نیاز فراوانی به نحوه رتبه بندی مطالب و محتوا در گوگل دارند. در حالی که خدمات و مشاوره های تخصصی در این زمینه، هزینه سنگینی دارد، مطالعه کتاب اسرار قله گوگل به سادگی و با هزینه بسیار اندک این هدف را محقق می کند.


به عقیده نویسنده این کتاب، اعتبار گوگل در این است که پاسخ های مفید و صحیح به کاربرانش بدهد. اگر نتایج جستجوهای کاربران مفید نباشد از این موتور جستجوگر مایوس می شوند. به همین دلیل گوگل همه سعی خود را می کند تا بهترین پاسخ را به کاربرانش بدهد و با هر فرد یا سایتی که او را گمراه کند و روی پاسخ های آن تاثیر منفی بگذارد، بدون هیچ تعارف برخورد کند.


این کتاب اولین اثری است که انتشارات تاچارا چاپ می کند و انتشارش با حمایت گروه رسانه ای کاما انجام شده است.


این کتاب با ۱۵۶ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد