درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36231صفحه نخست » یکشنبه، 2 دی 1397 - 12:21
کتاب «اسرار فتح قله گوگل» منتشر شد
کتاب «اسرار فتح قله گوگل» نوشته برایان دین به تازگی با ترجمه محسن عقبایی توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب مربوط به ویراست سال ۲۰۱۹ آن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «اسرار فتح قله گوگل» نوشته برایان دین به تازگی با ترجمه محسن عقبایی توسط انتشارات تاچارا منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب مربوط به ویراست سال ۲۰۱۹ آن است.


این کتاب در برگیرنده آخرین استانداردها و نکاتی است که موتور جستجوی هوشمند گوگل برای رتبه بندی سایت ها به کار می گیرد. آگاهی از مباحث و نکات مطرح شده در این کتاب می تواند مورد استفاده روابط عمومی ها، رسانه ها، خبرنگاران و تولیدکنندگان محتواهای اینترنتی، بخش های بازاریابی، فروش، تبلیغات و آی تی شرکت ها و سازمان ها قرار بگیرد.


کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت و دیگر کسب و کارهایی که در بازاریابی و تبلیغات خود از دیجیتال مارکتینگ بهره می گیرند، نیاز فراوانی به نحوه رتبه بندی مطالب و محتوا در گوگل دارند. در حالی که خدمات و مشاوره های تخصصی در این زمینه، هزینه سنگینی دارد، مطالعه کتاب اسرار قله گوگل به سادگی و با هزینه بسیار اندک این هدف را محقق می کند.


به عقیده نویسنده این کتاب، اعتبار گوگل در این است که پاسخ های مفید و صحیح به کاربرانش بدهد. اگر نتایج جستجوهای کاربران مفید نباشد از این موتور جستجوگر مایوس می شوند. به همین دلیل گوگل همه سعی خود را می کند تا بهترین پاسخ را به کاربرانش بدهد و با هر فرد یا سایتی که او را گمراه کند و روی پاسخ های آن تاثیر منفی بگذارد، بدون هیچ تعارف برخورد کند.


این کتاب اولین اثری است که انتشارات تاچارا چاپ می کند و انتشارش با حمایت گروه رسانه ای کاما انجام شده است.


این کتاب با ۱۵۶ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد