درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36195صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 17 مهر 1400 - 13:05
خوانا، مرتب و دقیق بنویسید
معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معمولا با نوشتن، دو هدف را دنبال می کنیم. هدف اول ما کسانی هستند که برایشان می نویسیم و هدف بعدی خودمان هستیم.


شما می توانید برای خودتان هر طور دوست دارید بنویسید: سرسری و ناخوانا بنویسید یا خرچنگ قورباغه بنویسید، خیلی مهم نیست. البته تا زمانی که کسی جز شما آن را نبیند.


اما نوشته های شما برای دیگران مهم است زیرا شما با نوشته هایتان مورد قضاوت قرارمی گیرید. آنچه می نویسید و چگونه نوشتن شما قضاوت می شود. خوب، شاید بگویید من چیزی نمی نویسم معمولا تایپ می کنم. حالا باید دید چه فونتی را انتخاب می کنید و چرا. به هر حال حداقل کار نوشتنی شما می تواند امضاء کردن باشد. امضای شما معرف شخصیت شماست. امضای شما دارایی و سرمایه شماست. گاهی به نظر می رسد امضاء هر چه پیچیده تر باشد شخص صاحب امضاء بزرگتر و قدرتمندتر است.


اگر مطلبی را با خط خود می نویسید رعایت نکات زیر الزامی است:
- خوانا بنویسید به طوری که همه بتوانند آن را به راحتی بخوانند.


- مرتب و دقیق بنویسید یعنی از خط خارج نشوید و همه خط ها با هم برابر باشد.


- سبک نگارش خود را رعایت کنید.


- دقیق و حساب شده بنویسید، مطالب زننده و گستاخانه ننویسید.

 

حتما بخوانید: چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود


- یکدست و هماهنگ بنویسید یعنی نوشته های پایین صفحه بیشتر از نوشته های بالای صفحه نباشد.


- حاشیه ها را رعایت کنید و مراقب باشید خط تان کج نشود.


- آیا می دانید امضا یا نوشته هایی که متمایل به سمت راست و پایین صفحه باشد.

نشانگر افسردگی فرد است. افراد خوشبین و مثبت نگر بیشتر به سمت بالای صفحه متمایل می شوند.


دقت کنید املاء و گرامرتان صحیح باشد. اگر با تایپ زیاد سرکار دارید از قلم Times New Roman یا Arial، 12 point استفاده کنید و فقط از italics یا bold یا under lining استفاده کنید. هرگز انواع قلم ها را با هم ترکیب نکنید زیرا این کار شما را فردی بی ثبات وبی تجربه نشان می دهد و کار جالبی به نظر نمی رسد.


کلام آخر:
خط شما و طرز نگارش شما نشانگر شخصیت شماست، شخصیت خود را با دقت بنویسید .

 

منبع: صد قانون کار

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد