درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36178صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 آذر 1397 - 13:27
برگزاری کارگاه مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی در شیراز
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در خصوص برگزاری کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران روابط عمومی برگزار شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در خصوص برگزاری کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی فضای مجازی و نقش روابط عمومی گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء دانش کارشناسان و مدیران روابط عمومی برگزار شده است.

به گزارش شارا به نقل از پیام فارس، اباذر ظهرابی افزود: این کارگاه یکی از گام های شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس، در راستای ارتقاء سطح آگاهی و دانش فعالان روابط عمومی است.

عباسی به عنوان مدرس این کارگاه آموزشی با اشاره به ضرورت پژوهش‌های راهبردی در حوزه روابط عمومی گفت: کارگزاران روابط عمومی برای بهره برداری از سرعت و دقت طلایی رسانه های عصر حاضر لازم است تکنیکهای نوین رقابت را بیاموزند. اگر آنها نتوانند از ابزارهای جدید دیجیتال استفاده کنند در این کشاکش بازنده خواهند بود،از این رو روابط عمومی الکترونیک یک الزام است و انتخاب نیست .

عباسی با اشاره به مفاهیم روابط عمومی دیجیتال و انلاین پیش بینی کرد در آینده ای نزدیک نسل روابط عمومی ها با چالشهای تغییرات اساسی مرتبط با تکنولوژی و عملکردهای نو ظهور روبرو خواهند شد و ضرورت دارد با انجام پژوهشهایی در سطح ادارات و سازمانها مهیای پذیرش شرایط آتی باشند .

وی گفت: پس از پشت سرگذاشتن روابط عمومی های سنتی، اکنون شاهد مزیت‌های روابط عمومی الکترونیک از جمله تعامل دو سویه با مخاطبان با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در روابط عمومی ها، خارج شدن سازمان‌ها از قید و بند محدودیت‌های زمانی و مکانی در برقراری ارتباط با مخاطبان، صرفه جویی در زمان و ساعات کار در ادارات، دسترسی مستقیم به اطلاعات و خدمات دولتی هستیم که در آینده تحولات تکنولوژی به مراتب سریعتر رخ خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد