درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36138صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 آذر 1397 - 19:01
روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند
مسئول روابط عمومیسپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند، اگر اطلاع‌رسانی این دو نهاد در جامعه شفاف، گویا و کامل نباشد، طبیعی است که مخاطبان به سوی رسانه‌های دیگر خواهند رفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول روابط عمومیسپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند، اگر اطلاع‌رسانی این دو نهاد در جامعه شفاف، گویا و کامل نباشد، طبیعی است که مخاطبان به سوی رسانه‌های دیگر خواهند رفت.

به گزارش شارا، روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بهار اظهار داشت: هم‌اندیشی در نظام ارتباطات اجتماعی، مفاهیم روابط عمومی و رسانه‌های جمعی از نظر تئوری و عملی کاربردهای زیادی دارد.

وی گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها محورهای اصلی اطلاع‌رسانی هستند، اگر اطلاع‌رسانی این دو نهاد در جامعه شفاف، گویا و کامل نباشد، طبیعی است که مخاطبان به سوی رسانه‌های دیگر خواهند رفت.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: روابط‌عمومی بدون تردید یک منبع خبری سهل‌الوصول ارزان و مطمئن به لحاظ صحت و تازگی اطلاعات برای رسانه‌ها است و باید از این ظرفیت بسیار عظیم استفاده کرد تا با انعکاس اخبار با افکار عمومی ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی در واقع دانشی است که به وسیله آن سازمان‌ها با آگاهی می‌کوشند تا به مسئولیت اجتماعی خویش عمل کنند.

کریم‌پور با بیان اینکه وظایف روابط عمومی‌ها بسیار سنگین است، افزود: باید صادقانه عملکرد دستگاه‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب قرار گرفته‌ایم وظیفه روابط عمومی‌ها این است که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را به مردم گوشزد کنند.

 



 

 


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد