درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:50   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35999صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 18 آذر 1397 - 22:55
همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران طی روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر ماه با شعار "همگام با مردم از مزرعه تا سفره" با برگزاری سخنرانی و مباحث کارگروه‎ها و کارگاه‎های آموزشی ارتباطات و رسانه، پژوهش و افکارسنجی و تبلیغات و فرهنگ برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران طی روزهای سیزدهم و چهاردهم آذر ماه با شعار "همگام با مردم از مزرعه تا سفره" با برگزاری سخنرانی و مباحث کارگروه‎ها و کارگاه‎های آموزشی ارتباطات و رسانه، پژوهش و افکارسنجی و تبلیغات و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ همایش سراسری دو روزه‌ی روابط عمومی‌ شرکت بازرگانی دولتی ایران با حضور کارشناسان و مسئولان روابط عمومی استان‎ها به منظور تبیین نقش جایگاه روابط عمومی در حوزه‌ی تامین کالاهای اساسی و امنیت غذایی کشور در محل سالن اجتماعات گندم ساختمان شماره یک شرکت بازرگانی دولتی ایران با برنامه‌‌‌‏های متنوع سخنرانی و آموزشی برگزار شد.

براساس این گزارش؛ از برنامه ‎های روز اول همایش در زمان صبح، سخنرانان سید محمد تقی طباطبایی، مشاور فرهنگی و رسانه و مدیر روابط‎ عمومی(خوش آمد و اعلام برنامه) - علی رضا کریمی، رییس کانون هماهنگی زنجیره گندم ، آرد و نان –سید محسنی، معاونِ رئیس مرکز اطلاع ‎رسانی و روابط ‎عمومی وزارت جهاد کشاورزی – قدرت حیدری، معاون برنامه ‎ریزی شرکت و اکبر شریف‎ پور، مدیرکل حوزه معاون وزیر و دفتر هیئت مدیره بود و پس از آن ‍‍‍‍‍‍‍‎کارگروه های تخصصی سه گانه به بحث و گفتگو و ارزیابی مسایل روابط ‎عمومی‎ ها پرداختند و برنامه تفریحی بازدید از باغ کتاب در این روز به اجرا در آمد.

این گزارش می افزاید: بنا به پیشنهاد سید محسنی قائم مقام روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، کتاب استانداردهای روابط عمومی در سه جلد برای افزایش سطح آگاهی معرفی و با اعلام موافقت پذیرفتن هزینه این کتابها توسط دکتر کریمی رئیس محترم کانون زنجیره گندم، آرد و نان کتابهای مزبور به حاضرین اهداء شد.

این گزارش می‌افزاید؛ در روز دوم همایش سه کارگاه آموزشی برگزار شد که مباحث حوزه ‎های ارتباطات و رسانه، پژوهش و افکار سنجی و تبلیغات و فرهنگ و رسانه‎ های نوین توسط استادان مجرب علوم ارتباطات اجتماعی تدریس شد و گواهینامه آموزش به شرکت کنندگان تقدیم شد.

این گزارش حاکی است؛ در روز دوم همایش سید محمد تقی طباطبایی، مشاور فرهنگی و رسانه و مدیر روابط ‎عمومی در خصوص برنامه ‎ها و وظایف روابط ‎عمومی استان‎ها و مهندس شاهرخ رمضان‎ نژاد، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص وظایف و نقش روابط ‎عمومی در جامعه به سخترانی پرداختند و مهندس یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز با تبیین نقش و جایگاه روابط عمومی در حوزه‌ی وظایف و ماموریت‌های شرکت خط مشی پیش روی روابط عمومی ‎های را ترسیم و بیان کرد.

گفتنی است: در مراسم اختتامیه از مدعوین با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود قدردانی شد.

روابط عمومی های مناطق و مراکز تابعه به پاس تلاش های ارزشمند جناب آقای طباطبایی مشاور محترم رسانه ای فرهنگی معاون وزیر و کارکنان خدوم و دلسوز روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران تقدیر و تشکر می نماید.

روابط‌عمومی به ایجاد فضای اعتمادسازی کمک می‌کند
روابط عمومی‌ها با ارتباط مستمر با مردم، انتشار به موقع اخبار و شفافیت در اطلاع‌رسانی می‌توانند به گسترش فضای اعتمادسازی در جامعه کمک کنند.

 در اولین روز همایش سراسری روابط‌عمومی‌های شرکت که با سخنرانی برخی مسئولین شرکت در خصوص مأموریت‌های شرکت و وظایف روابط‌عمومی در حوزه‌ی گندم، آرد ونان آغاز شد معاون، برنامه ریزی شرکت با اشاره به وظیفه اصلی و ذاتی شرکت که تامین و حفظ ذخایر استراتژک و ایجاد امنیت غذایی از طریق خرید داخلی و واردات است، گفت: روابط عمومی باید با اعلام اخبار درست درخصوص امنیت غذایی امید در جامعه را افزایش دهد.

قدرت حیدری به افزایش میزان و کیفیت خرید تضمینی گندم طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این موضوعات به مردم اطلاع ‌رسانی شود تا با ایجاد شفافیت بتوانیم امنیت روانی در جامعه ایجاد کنیم.

در ادامه اکبر شریف پور، مدیر کل حوزه معاون وزیر و دبیر هیأت مدیره شرکت اظهار کرد: روابط عمومی هنر ایجاد ارتباط درون سازمان و برون سازمانی است.

وی اظهار امیدواری کرد تا در این گردهمایی که با حضور مسئولین روابط عمومی های شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزارشده به یک هدف مشترک برسیم و بتوانیم برحسب جایگاه این شغل به وظایف خود عمل کنیم.

در این گردهمایی دکتر کریمی ، رئیس کانون هماهنگی و بازار زنجیره گندم ، آرد و نان نیز ایجاد ارتباط مبتنی بر ارزش و اقناع را بزرگترین وظیفه روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی تئوری نیست؛ جهان بینی و ایدئولوژی است که با ابزار گویش و پاسخ به موقع به مردم می‌تواند محبویت سازمان را بالاببرد.

معاون رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی نیز در همایش سراسری روابط عمومی‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران بر ضرورت تولید محتوا در روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اولین گام در داشتن روابط عمومی موفق سازمان دادن آگاهی هاست که با انجام وظیفه‌ی محوری اطلاع‌رسانی و اطلاع یابی محقق می شود.

سید شهاب سید محسنی، نظرسنجی، ارتباط با مردم و پژوهش را که سبب اطلاع یابی از محیط پیرامونی سازمان‌ها می‌شود، مهمترین وظیفه روابط عمومی معرفی کرد.

سید محسنی بر ضرورت شنیدن پیام و گوش کردن تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید هوشمندانه و با مدیریت رویدادها از بروز بحران جلوگیری کنند.

 



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد