درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35931صفحه نخست » چهارشنبه، 14 آذر 1397 - 12:04
4 راز موفقیت از زبان موسس پینترست
راز موفقیت موسس پینترست
پینترست درواقع شبکه اجتماعی مبتنی بر ارسال تصویر است که در حال حاضر بزرگترین رقیب اینستاگرام محسوب می شود. این شرکت در کشور آمریکا و توسط بن سیلبرمن تاسیس شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پینترست درواقع شبکه اجتماعی مبتنی بر ارسال تصویر است که در حال حاضر بزرگترین رقیب اینستاگرام محسوب می شود. این شرکت در کشور آمریکا و توسط بن سیلبرمن تاسیس شده است.

 

 اگرچه ممکن است در نگاه اول این شبکه را کاملا شبیه به عملکرد اینستاگرام و فیس بوک حس کنید، با این حال واقعیت این است که در این شبکه تنها محتویات ارزشمند وجود داشته و این امر به این معنا است که دیگر جنبه شخصی موجود در دو شبکه مذکور وجود ندارد. همین امر نیز باعث می شود تا این پینترست به مکانی ایده آل برای فعالیت های تجاری تبدیل شود. بدون شک موسس این برند خلاق، دارای تجربیات و دانشی فوق العاده است که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی 4 راز موفقیت از نگاه وی بپردازیم.

1-اشتیاق را همه چیز بدانید
جالب است بدانید که سیلبرمن تا قبل از خارج شدن از دانشگاه، رویای دکترا را در سر داشت. با این حال وی در طول دوران تحصیل خود به سمت تکنولوژی گرایش پیدا کرد و همین امر باعث شد تا وی بتواند در مدتی کوتاه در شرکت گوگل استخدام شود. با این حال به عقیده دوست وی (پل سایاررا) سیلبرمن از همان دوران کودکی علاقه داشت تا به همه چیز یک دسته بندی درست ببخشد. همین امر نیز در نهایت باعث شد تا وی پینترست را نیز بر پایه همین ایده طراحی کند. در نهایت وی با توجه به حمایت اطرافیان خود، کار در گوگل را رها کرده و به دنبال محقق ساختن هدف خود رفت. به عقیده او لازم است تا هر فردی اشتیاق اصلی خود را پیدا کرده و تمامی وقت و انرژی خود را معطوف به آن کند. در نهایت این امر باعث خواهد شد تا شما بتوانید سختی هایی را تحمل کنید که ممکن است برای سایرین عملا خارج از آستانه تحمل باشد.

 

حتما بخوانید: پینترست چیست؟

2-یادگیری را متوقف نکنید
جالب است بدانید که 70درصد از مردم از تصاویر موجود در این شبکه برای ایده گرفتن استفاده کرده و این امر مهم ترین دلیل برچسب زدن افراد بر روی تصاویر گوناگون است. این امر در حالی است که باقی شبکه های اجتماعی از این قدرت برخوردار نبوده و این مزیت باعث می شود تا شانس دیده شدن تصاویر شما بسیار بالا باشد. از جمله دلایلی که باعث می شود تا سیلبرمن همواره بتواند ایده های مناسبی را داشته باشد، نرخ مطالعه بسیار بالای وی محسوب می شود. درواقع او به صورت هفتگی حداقل یک کتاب را در زمینه فناوری مطالعه کرده و عقیده دارد که برای دانش نمی توان هیچ نقطه پایانی را متصور شد. به همین خاطر لازم است تا یک برنامه برای یادگیری مداوم خود داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که همواره می توان از تیم کاری خود نیز نکات بسیار ارزشمندی آموخت. به همین خاطر لازم است تا فضا را برای گفت وگو و تبادل اطلاعات در شرکت خود فراهم آورید.

3-توانایی های خود را در معرض آزمایش قرار دهید
سیلبرمن در مصاحبه ای عنوان کرده است که هدف وی از تاسیس پینترست، اتصال افرادی بوده است که در برخی زمینه ها با یکدیگر اشتراکاتی را دارند. وی عقیده دارد که باید همواره چندین توانایی و روش را مورد ارزیابی قرار دهید تا در نهایت بهترین نتیجه ممکن به دست آید. جالب است بدانید که وی همواره در استخدام های خود به دنبال افرادی است که از به چالش کشیدن خود واهمه ای نداشته و راهکارهای جدیدی را برای انجام کارها ارائه می دهند. خود وی نیز از جمله افرادی است که تمامی قابلیت های خود و شرکت را در معرض آزمایش قرار می دهید. این امر در نهایت باعث می شود تا ظرفیت های واقعی خود را نشان دهند. در نهایت به عنوان یک مدیر لازم است تا ارتباط دوستانه ای با کارمندان خود داشته باشید و فضای مطلوبی را برای آن ها فراهم آورید تا بتوانند به خوبی بر روی کار خود تمرکز کنند.

 

حتما بخوانید: نکاتی برای مهار اینیستاگرام و پینترست در روابط عمومی

4-به مشتری توجه ویژه داشته باشید
از جمله ویژگی های مهم پینترست این است که همواره مشتری می تواند تجربه های جدیدی را به دست آورد. به همین خاطر هیچ گاه از این شبکه خسته نخواهد شد. در این رابطه مدیر این شرکت معتقد است که برای موفقیت لازم است تا مشتری را در بالاترین جایگاه قرار دهید. تحت این شرایط ممکن است شرایطی رخ دهد که در آن مشتریان شما مطابق ایده آل هایی نباشند که تصور می کردید. تحت این شرایط این شما هستید که باید تغییراتی را مطابق خواست آن ها اعمال کنید.

مترجم: امیر آل علی, جان بویتنوت
منبع: entrepreneur - فرصت امروز
 

 



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد