درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35930صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 14 آذر 1397 - 11:48
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها زمینه توسعه استان را فراهم می کند
جلیلیان گفت: بهبود ارتباط و تعامل روابط عمومیها و رسانه ها زمینه ساز توسعه استان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلیلیان گفت: بهبود ارتباط و تعامل روابط عمومیها و رسانه ها زمینه ساز توسعه استان است.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا،"بهمن جلیلیان" مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام، در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی دور از رسانه و سوا از ارتباطات رسانه ای به مفهومی خرد در دایره ای بسته تبدیل می شود که ناکارآمد و بیهوده است بی آنکه بودنش بهره ای به سازمان برساند.

وی افزود: این نزدیکی و لزوم پیوند میان روابط عمومی و رسانه تا بدانجا اهمیت می یابد که می توان روابط عمومی را هنر به کارگیری آگاهانه و هوشمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار عمومی مخاطبان دانست.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی بیان داشت: تعامل رسانه ها با دولت و روابط عمومی ها منجر به جذب اعتبارات ملی ، ورود سرمایه گذاران خارجی و توسعه بین المللی استان می شود که باید رسانه ها و روابط عمومی ها با درک شرایط موجود استان در این راستا گام بردارند.

وی گفت: رسانه ها باید فارغ از جناح بندی سیاسی و در جهت تامین منافع جمعی مردم برای ایجاد ارتباط با روابط عمومی های و انعکاس واقعیات اقدام نمایند چرا که در فضای مسموم نمی توان رسالتی را برای خبرنگار قائل شد.
بهمن جلیلیان با تاکید بر اهتمام ویژه مدیران بر همکاری با رسانه ها و وسعت دادن به فعالیت روابط عمومی ها ابراز داشت: عملکرد رسانه ها باید به گونه ای باشد که منجر به رسانه گریزی مدیران نشود.

وی ابراز داشت: مدیران باید در یک فضای تعاملی با رسانه ها برای توسعه استان در حوزه های مختلف تلاش نمایند بطوریکه هم بتوان خدمات دولت را انعکاس داد و هم زمینه توسعه سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی استان را با ارائه اطلاعات مفید و موثر در فضای رسانه ای کشور فراهم آورد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بیان داشت: متاسفانه گاهی اخباری از سوی روابط عمومی ها منتشر می شود که نه تنها ارزش خبری ندارد بلکه بیشتر تبلیغ برای مدیرانی است که عملکرد آن ها از سوی برخی رسانه ها با سئوالاتی همراه است و ارسال این اخبار برای رسانه ها نه تنها مثبت نبوده بلکه دست آویزی برای به چالش کشیدن دستگاه می شود.


مشاوراستاندار با اشاره به اینکه در ساختار روابط عمومی ها در کشور ما، ضعف نیروی انسانی آگاه و متخصص آشکار استبیان داشت: استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد در روابط عمومی ها از اصلی ترین نیازهای این حوزه است.


وی خاطر نشان کرد: باید در سطوح مدیریتی و کارشناسی ساختاری نظام مند و قوی ایجاد شود و برای بالا بردن جایگاه روابط عمومی ها می توان با ابلاغ مشاور مدیر کل برای کارشناسان روابط عمومی به این مهم رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش دو ویژگی عمده دولت تدبیر و امید در بعد خارجی و داخلی را تحول در حوزه سیاست خارجی و نظام سلامت دانست و ابراز داشت: بزرگترین تحول در سطح داخلی تحول در حوزه بهداشت و درمان بوده است که کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است .

جلیلیان بیان کرد: نگاه دولت نگاهی بر مبنای راستگویی و صداقت و بیان واقعیت هاست که برنامه ما در شورای روابط عمومی های استان نیز بر همین منوال است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه فعالیت های خود فراتر رفته و کار توسعه سیاسی را نیز در دستورکار خود قرار داده که شایسته تقدیر است



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد