درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35878صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 6 آبان 1400 - 21:38
یک لبخند گرم و شیرین ارزان ترین هدیه شما به دیگران است
شما می توانید احساس خود را با لبخندتان نشان دهید. مهم نیست که به چه چیز لبخند می زنید، مهم این است که در لبخند زدن صرفه جویی نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شما می توانید احساس خود را با لبخندتان نشان دهید. مهم نیست که به چه چیز لبخند می زنید، مهم این است که در لبخند زدن صرفه جویی نکنید.


صبح وقتی وارد اداره می شوید همراه با سلام و علیک، به همکاران لبخند بزنید. وقتی با همکاران دست می دهید لبخندی را هم چاشنی آن کنید. وقتی فشار کار زیاد می شود لبخند بزنید، وقتی اوضاع روبراه نیست بازهم لبخند بزنید. فرقی نمی کند برای چه، فقط لبخند بزنید.


خوب اگر تاثیر لبخند زدن را باور کرده اید حالا بیایید ببینیم چگونه می توان لبخندی از سر مهربانی زد. خط لبخند باید تا محدوده چشمانتان امتداد داشته باشد. لبخند شما باید از سر خلوص، حسن نیت و صداقت باشد و برای این کار لازم است تمام این ها را باور کنید. لبخندتان باید گرم و شیرین باشد، یعنی چه؟ یعنی از اعماق وجودتان بخندید. شما باید ابتدا خودتان احساس شادی کنید تا لبخندتان واقعی و شاد باشد در غیر اینصورت بهتر است لطف کنید و نخندید زیرا خنده تصنعی شما چیزی جز یک صحنه کمدی و مضحک نخواهد بود.


شما باید خودتان از لبخند تان لذت درونی ببرید تا بتوانید این حس را به دیگران نیز منتقل کنید. در وهله اول فرض ما بر این است که شما خندیدن را دوست دارید بعد می توانیم خوب خندیدن را تمرین کنیم.


برای شروع به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید، شاید اول مصنوعی به نظر برسد اما نگران نباشید، کم کم درست می شود. آینه، لبخند شما را یک بعدی و عکس هم آن را دو بعدی نشان می دهد در نتیجه زوایا و ظرایف زیادی را از دست می دهید. بهترین کار استفاده از فیلم ویدئویی است.


یادم می آید زمانی مدیر مالی یک فروشگاه بودم. یک روز عصر قرار بود یکی از مدیران دیگر فروشگاه را ملاقات کنم.

فروشگاه خلوت بود و من از فرصت استفاده کردم و از طریق سیستم CCTV فروشگاه، راه رفتن، حرف زدن و خندیدنم را تمرین کردم و با دیدن فیلم خود تمرین کردم تا بتوانم از آن ملاقات نتیجه مطلوب بگیرم. البته به نظر خودم کار خنده داری بود. چند هفته از این ماجرا گذشت. یک روز مدیر فروشگاه مرا صدا زد و گفت بیا قراره با بچه ها یک فیلم ببینیم.

 

من هم از همه جا بی خبر با خوشحالی رفتم تا فیلم را ببینم غافل از اینکه فیلم مورد نظر همان فیلم مضحک و خنده دار خودم بود که مدیر که خدا خیرش بدهد ، آن را پیدا کرده بود و برای تمام کارکنان فروشگاه گذاشته بود. فراموش کردن من در مورد پاک کردن فیلم باعث شد مجبور شوم همراه با دیگران به کارهای خودم بخندم. مواظب باشید شما چنین اشتباهی نکنید.


هر لبخند زدن نعمتی است که خداوند به همه ارزانی داشته است. حتی زشت ترین افراد با لبخند زدن زیبا می شوند.


کلام آخر:
لبخند گرم و مهربان خود، این ارزانترین هدیه روی زمین را از دیگران دریغ نکنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد