درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:35   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35878صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 5 آبان 1400 - 10:14
یک لبخند گرم و شیرین ارزان ترین هدیه شما به دیگران است
شما می توانید احساس خود را با لبخندتان نشان دهید. مهم نیست که به چه چیز لبخند می زنید، مهم این است که در لبخند زدن صرفه جویی نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شما می توانید احساس خود را با لبخندتان نشان دهید. مهم نیست که به چه چیز لبخند می زنید، مهم این است که در لبخند زدن صرفه جویی نکنید.


صبح وقتی وارد اداره می شوید همراه با سلام و علیک، به همکاران لبخند بزنید. وقتی با همکاران دست می دهید لبخندی را هم چاشنی آن کنید. وقتی فشار کار زیاد می شود لبخند بزنید، وقتی اوضاع روبراه نیست بازهم لبخند بزنید. فرقی نمی کند برای چه، فقط لبخند بزنید.


خوب اگر تاثیر لبخند زدن را باور کرده اید حالا بیایید ببینیم چگونه می توان لبخندی از سر مهربانی زد. خط لبخند باید تا محدوده چشمانتان امتداد داشته باشد. لبخند شما باید از سر خلوص، حسن نیت و صداقت باشد و برای این کار لازم است تمام این ها را باور کنید. لبخندتان باید گرم و شیرین باشد، یعنی چه؟ یعنی از اعماق وجودتان بخندید. شما باید ابتدا خودتان احساس شادی کنید تا لبخندتان واقعی و شاد باشد در غیر اینصورت بهتر است لطف کنید و نخندید زیرا خنده تصنعی شما چیزی جز یک صحنه کمدی و مضحک نخواهد بود.


شما باید خودتان از لبخند تان لذت درونی ببرید تا بتوانید این حس را به دیگران نیز منتقل کنید. در وهله اول فرض ما بر این است که شما خندیدن را دوست دارید بعد می توانیم خوب خندیدن را تمرین کنیم.


برای شروع به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید، شاید اول مصنوعی به نظر برسد اما نگران نباشید، کم کم درست می شود. آینه، لبخند شما را یک بعدی و عکس هم آن را دو بعدی نشان می دهد در نتیجه زوایا و ظرایف زیادی را از دست می دهید. بهترین کار استفاده از فیلم ویدئویی است.


یادم می آید زمانی مدیر مالی یک فروشگاه بودم. یک روز عصر قرار بود یکی از مدیران دیگر فروشگاه را ملاقات کنم.

فروشگاه خلوت بود و من از فرصت استفاده کردم و از طریق سیستم CCTV فروشگاه، راه رفتن، حرف زدن و خندیدنم را تمرین کردم و با دیدن فیلم خود تمرین کردم تا بتوانم از آن ملاقات نتیجه مطلوب بگیرم. البته به نظر خودم کار خنده داری بود. چند هفته از این ماجرا گذشت. یک روز مدیر فروشگاه مرا صدا زد و گفت بیا قراره با بچه ها یک فیلم ببینیم.

 

من هم از همه جا بی خبر با خوشحالی رفتم تا فیلم را ببینم غافل از اینکه فیلم مورد نظر همان فیلم مضحک و خنده دار خودم بود که مدیر که خدا خیرش بدهد ، آن را پیدا کرده بود و برای تمام کارکنان فروشگاه گذاشته بود. فراموش کردن من در مورد پاک کردن فیلم باعث شد مجبور شوم همراه با دیگران به کارهای خودم بخندم. مواظب باشید شما چنین اشتباهی نکنید.


هر لبخند زدن نعمتی است که خداوند به همه ارزانی داشته است. حتی زشت ترین افراد با لبخند زدن زیبا می شوند.


کلام آخر:
لبخند گرم و مهربان خود، این ارزانترین هدیه روی زمین را از دیگران دریغ نکنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد