درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35873صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 15 آذر 1397 - 08:11
سعی کنید از کارکردن لذت ببرید
اگر از کارتان لذت نمی برید پس چه کار می کنید؟ اگر در کاری که می کنید هیچ چیز دلپذیر، ارزشمند یا دوست داشتنی نمی بینید، بهتر است کار نکنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر از کارتان لذت نمی برید پس چه کار می کنید؟ اگر در کاری که می کنید هیچ چیز دلپذیر، ارزشمند یا دوست داشتنی نمی بینید، بهتر است کار نکنید. شما احتمالا می توانید با استفاده از حقوق و مزایای بیکاری گذران زندگی و امرار معاش کنید. فکر می کنم افراد زیادی هستند که از کارشان لذت نمی برند اما جرات ابراز آن را ندارند زیرا می ترسند متهم به تنبلی یا از زیر کار در رفتن شوند.


خجالت نکشید ، بگویید که از کارتان لذت می برید . بعضی ها فکر می کنند هر چه در شرایط سخت تری کار کنند و هر چه چهره درمانده تری به خود بگیرند ومرتبا ناله کنند امتیاز می گیرند . انگار سیستم اداره ها ایجاب می کند که مردم درنق زدن و ناله کردن از کارشان ، از یکدیگر سبقت بگیرند.


اما شما نباید اینگونه فکر کنید واینگونه باشید . یک بازیگر واقعی - منظورم بازیگر قوانین کار است- نه تنها از کار کردن لذت می برد بلکه از اینکه دیگران بدانند او رابطه خوبی با کارش دارد ، نیز لذت می برد .


حال شما بیشتر از دیگران از کارتان لذت می برید در نتیجه گامهای خود را نرمتر و سبک تر برمی دارید ، میزان اضطراب واسترس شما کاهش می یابد و به طور کلی رفتارتان ملایم تر و دلنشین تر می شود . درواقع با اعتراف به اینکه از کارتان رضایت دارید در موفقیت افراد موفق سهیم می شوید.


این جمله را در قلبتان حک کنید " کار نوعی سرگرمی لذتبخش است". فرق است بین این دو عبارت :" لذت کار کردن" و داشتن اوقات کاری لذتبخش . لذت کار کردن یعنی شما از کارتان راضی هستید ، بی وقفه تلاش می کنید ،به کارتان افتخار می کنید وبا مثبت اندیشی به دنبال انگیزه وهیجان کاری هستید.داشتن ساعات کاری لذتبخش یعنی سرکار بیشتر حرف می زنید و کمتر کار می کنید و با همکاران وقت گذرانی می کنید. البته تمام این خوشیها کاذب ، موقت و زودگذر است و خیلی زود هیجآنها فروکش می کند و شور و شادی از بین می رود.


به هر حال شما به عنوان یک کارمند درگیر مسائل زیادی هستید ؛ استخدام ، اخراج، تنبیه و پاداش ، روز مرگی ،کارهای اداری، اضطراب ها و ناامیدی ها ، مسایلی که جرات و جسارت و گاهی وجدانیات شمارا زیر سوال می برد و بالاخره آینده ای نامعلوم.


بسیاری از افراد پس از بازنشستگی دچار افسردگی می شوند و بازنشستگی را آخر خط می دانند . افراد ضعیف تر حتی چند سال پس از بازنشستگی فوت می کنند . مسلما اگر آنها از کارشان لذت می بردند این چنین قربانی روز مره گی ها نمی شدند.


کلام آخر اینکه کار کردن را زیبا ببینید و از آن لذت ببرید.
 


 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد