درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35853صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 15:58
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین: شورای مرکزی روابط عمومی باید برنامه محوری را سرلوحه فعالیت هایش قرار دهد
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: شورای مرکزی روابط عمومی باید برنامه محوری را سرلوحه فعالیت هایش قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت:  شورای مرکزی روابط عمومی باید برنامه محوری را سرلوحه فعالیت هایش قرار دهد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری مهر، نصرت اله علیرضایی در سومین جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان برگزار شد، اظهار کرد: شاخص های ارزیابی رسانه ها و خبرنگاران با هم اندیشی و مشارکت شورای مرکزی روابط عمومی ها در دست تهیه و تدوین است که در این راستا قبل از نهایی شدن طی نشستی از نقطه نظرات و پیشنهادات خانه مطبوعات استان بعنوان نماینده رسمی رسانه ها و خبرنگاران استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از ماموریت ها و وظایف روابط عمومی ها تعامل و ارتباط نزدیک با رسانه هاست و در این خصوص قطعا" باید به رسانه ها و خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی استان که به انعکاس اخبار جلسات و تولید مطلب و محتوا می پردازند بیشتر توجه کرد و این موضوعی است که در تعامل و نوع ارتباط مدیران با رسانه ها همیشه باید در دستور کار باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با اشاره به دور جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی های استان ادامه داد: اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان های سراسر کشور که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده مبنا و محور فعالیت و حرکت شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین خواهد بود.

علیرضایی گفت: باید به سمت بومی کردن اساسنامه ابلاغی رفت و برنامه ها براساس نیازها، مسائل و اولویت های استان تدوین و عملیاتی شود.

وی افزود:برنامه های اولویت دار شورای مرکزی روابط عمومی های استان قزوین در دور جدید تا دو هفته آینده احصاء و نهایی خواهد شد.

دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: شورای مرکزی روابط عمومی ها نباید خود را در قالب کمیته ها محدود و منحصر کند بلکه باید برنامه محوری را سرلوحه فعالیت هایش قرار داده و تقویت و ارتقای جایگاه اطلاع رسانی، تعامل با رسانه ها، شفاف سازی و افزایش پاسخگویی مدیران ارزش و اهمیت اصلی را داشته باشد.

در این جلسه اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه برنامه ها و اولویت های شورای مرکزی روابط عمومی ها پرداختند.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد