درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 13:27
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارشاد: بازگشت اعتماد به جامعه نیازمند تغییر شیوه اطلاع رسانی است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.

همایون امیرزاده روز یکشنبه در نخستین روز از همایش تخصصی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری شفاف سازی، پذیرش نواقص در عملکردها، بیان ناکارآمدی و عذرخواهی نسبت به کم کاری ها را مهم ترین راهکار برای جلب اعتماد عمومی در جامعه در حوزه اطلاع رسانی بیان کرد.


وی افزود : در شرایط فعلی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی حتی تحریم های اقتصادی را با چاشنی تهییج افکار عمومی و جنگ روانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنبال می کنند، دیگر با ایجاد خطوط قرمزمصنوعی نمی توان برای خود مصونیت ایجاد کرد.


امیرزاده اظهار داشت: ما باید با شیوه های مدرن اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در اختیار حوزه فرهنگی به خصوص فرهیختگان و روشنفکران به عنوان سرمایه های تاثیرگذار بر افکار عمومی جامعه، به سمت اعتماد سازی حرکت کنیم.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای کاهش نگرانی موجود در جامعه بویژه به عملکرد دستگاه های فرهنگی نیازمند ایجاد همصدایی در تمام شئونات اجرایی و حاکمیتی در کشور داریم.


وی هم افزایی و ایجاد درک مشترک، تبادل اطلاعات برای بیان عملکرد ها را از دیگر راهکارها برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی و اعتماد سازی در جامعه اطلاعاتی بیان کرد.


امیرزاده تشکیل روابط روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق فکر در این وزارتخانه را هدف گذاری برای هم افزایی و ایجاد درک مشترک در حوزه اطلاع رسانی دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد