درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 آذر 1397 - 14:03
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارشاد: بازگشت اعتماد به جامعه نیازمند تغییر شیوه اطلاع رسانی است
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای اقناع افکار عمومی و اعتماد سازی جامعه نسبت به عملکردهای نظام و حاکمیت نیاز به تغییر شیوه اطلاع رسانی داریم.

همایون امیرزاده روز یکشنبه در نخستین روز از همایش تخصصی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری شفاف سازی، پذیرش نواقص در عملکردها، بیان ناکارآمدی و عذرخواهی نسبت به کم کاری ها را مهم ترین راهکار برای جلب اعتماد عمومی در جامعه در حوزه اطلاع رسانی بیان کرد.


وی افزود : در شرایط فعلی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی حتی تحریم های اقتصادی را با چاشنی تهییج افکار عمومی و جنگ روانی و تاثیرگذاری بر افکار عمومی دنبال می کنند، دیگر با ایجاد خطوط قرمزمصنوعی نمی توان برای خود مصونیت ایجاد کرد.


امیرزاده اظهار داشت: ما باید با شیوه های مدرن اطلاع رسانی و بهره گیری از ظرفیت های موجود در اختیار حوزه فرهنگی به خصوص فرهیختگان و روشنفکران به عنوان سرمایه های تاثیرگذار بر افکار عمومی جامعه، به سمت اعتماد سازی حرکت کنیم.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای کاهش نگرانی موجود در جامعه بویژه به عملکرد دستگاه های فرهنگی نیازمند ایجاد همصدایی در تمام شئونات اجرایی و حاکمیتی در کشور داریم.


وی هم افزایی و ایجاد درک مشترک، تبادل اطلاعات برای بیان عملکرد ها را از دیگر راهکارها برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی و اعتماد سازی در جامعه اطلاعاتی بیان کرد.


امیرزاده تشکیل روابط روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتاق فکر در این وزارتخانه را هدف گذاری برای هم افزایی و ایجاد درک مشترک در حوزه اطلاع رسانی دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد