شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همایش تخصصی روابط عمومی های ادارات کل و سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه در پلاژ بهزیستی مازندران در فرح آباد ساری با هدف شناخت ظرفیت های استانی در عرصه اطلاع رسانی گشایش یافت.
به گزارش شارا به نقل از ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این مراسم گفت: باید ارتباط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه بیرون به خصوص مردم از طریق اطلاع رسانی بیشتر شود.
محمود شالویی افزود: اگر مجموعه های بیرونی نسبت به فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگرانی و یا حتی اعتراضی دارند، نسبت به این برنامه های ما توجیه نیستند و این کار روابط عمومی است که این توجیه را انجام دهد.
وی گفت: اگر بتوانیم احساس آرامش را به جامعه نسبت به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کنیم به طور قطع میزان انتقاد و اعتراض ها نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت و مشکلات ما نیز برای اجرای برنامه کمتر می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: کسانی که وارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شوند باید این احساس آرامش را داشته باشند و این آرامش را باید به مراجعین و مطالبه گران نیز داده شود، اگر چه در شرایط فعلی حتی مطالبه گران ما به عنوان مجموعه فرهنگی نیز این احساس آرامش را ندارند و بعضا عصبانی تر از سایر دستگاهها به نظر می رسند و باید این روند تغییر کند.
شالویی مهم ترین فعالیت مازندران را در حوزه موسیقی و رسانه ای دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حداقل هر روز یک برنامه موسیقی در این استان برگزار می شود و اگر بیش از این نیز مجوز داده شود، ظرفیت وجود دارد.
وی افزود: همچنین در حوزه رسانه ای نیز مازندران با داشتن 16 روزنامه پس از پایتخت بیشترین رسانه را دارد و حدود 850 خبرنگار در حوزه رسانه فعالیت دارند و این نشان از ظرفیت های بالای فرهنگی در مازندران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: باید رفتار مدیران روابط عمومی های ما با ارباب رجوع که از گروه های فرهنگی و هنری هستند، با همین نگرش فرهنگی باشد.
|