درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3581صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 16 خرداد 1392 - 14:14
موفقیت با داشتن روابط عمومی خوب
مهارت‌های ارتباطی فقط شامل برقراری یک رابطه نیست. ما در ارتباطاتمان برخی از اطلاعات را به دیگران انتقال می‌دهیم ولی باید این کار را موثر انجام دهیم.
  

مهارت‌های ارتباطی فقط شامل برقراری یک رابطه نیست. ما در ارتباطاتمان برخی از مفاهیم و اطلاعات را به دیگران انتقال می‌دهیم ولی باید این کار را موثر انجام دهیم یعنی مثلا بتوانیم در یک ارتباط حرفمان را به طرف مقابل بزنیم و منظورمان را آن‌گونه که می‌خواهیم به وی انتقال دهیم...

مهارت‌های ارتباطی فقط شامل برقراری یک رابطه نیست. ما در ارتباطاتمان برخی از مفاهیم و اطلاعات را به دیگران انتقال می‌دهیم ولی باید این کار را موثر انجام دهیم یعنی مثلا بتوانیم در یک ارتباط حرفمان را به طرف مقابل بزنیم و منظورمان را آن‌گونه که می‌خواهیم به وی انتقال دهیم...
برای داشتن ارتباط موثر، فرد باید توانایی برقراری رابطه اجتماعی قوی داشته باشد و به طور موثر احساسات و آنچه در ذهنش می‌گذرد، انتقال دهد و روی شخص مقابل اثر بگذارد. مثلا اگر استادی مهارت ارتباطی ضعیفی از لحاظ تماس چشمی، حرکتی و قدرت بیان و چگونگی ارائه مطالب داشته باشد، ممکن است نتواند رابطه خوبی با دانشجویش برقرار کند.

افرادی که روابط عمومی قوی دارند، محبوب همه هستند و می‌توانند بر سایر افراد اثر بگذارند بنابراین خوش‌رو بودن و داشتن یک چهره ‌باز از نکاتی است که در برقراری ارتباط می‌تواند مهم، قوی و اثرگذار باشد. در واقع افرادی که اصولا موفق هستند کسانی‌اند که روابط عمومی یا ارتباطات اجتماعی قوی‌ای دارند.

ما اگر بتوانیم با توجه به سن، خصوصیات و حتی شرایط فردی که مقابلمان قرار می‌گیرد با او صحبت کنیم یعنی توانسته‌ایم ارتباط برقرار کنیم.
اولین گام در برقراری یک ارتباط موثر این است که بدانیم از چه چیزی باید صحبت کنیم تا فرد جذب شود. وقتی رابطه مناسبی با دیگران برقرار کنیم، می‌توانیم به نتیجه و هدفی که داریم برسیم. فرض کنیم در مقابل ما فروشنده بداخلاقی است. مشتری‌ای که مهارت‌‌های ارتباطی خوبی دارد با دو جمله ساده می‌تواند این فروشنده عبوس را به خنده وادار کند و با برقراری یک ارتباط قوی به راحتی حتی تخفیف هم بگیرد.

پس موفقیت ما در گروی یک ارتباط اجتماعی خوب و موثر است. یادمان نرود احساسات ما انرژی یک رابطه را تامین می‌کند. بی‌احساس و خشک نمی‌توانیم ارتباط برقرار کنیم.

این را هم بگوییم غرق شدن در دنیای مجازی برای برقراری ارتباطات اینترنتی، اشتباه است. فردی که در دنیای مجازی ارتباط برقرار می‌کند، می‌تواند هر طور که می‌خواهد خود را نشان دهد در حالی که در دنیای واقعی قدرت برقراری ارتباط را ندارد. کسانی که وامانده هستند و جرات برقراری ارتباط را ندارند، به دنیای مجازی و ارتباطات اینترنتی وابسته می‌شوند.
در واقع اینترنت و ارتباطات بیش از حد اینترنتی دیواری است برای پنهان کردن خود واقعی و جرأت نداشتن برای برخورد با واقعیت‌های زندگی که یکی از آنها مهارت‌های ارتباطی صحیح است.

منبع: راسخون

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد