درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35706صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 1 آذر 1397 - 11:48
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر: شفافیت بزرگترین تبلیغ طرح همیاران مهر است
عضو هیات مدیره بانک مهر اقتصاد با اشاره به توفیقات کسب شده در طرح همیاران مهر بیان داشت: این طرح در مدت زمان اجرایی شدنش توفیقاتی را ثبت کرده است که روشمندی بانک قرض الحسنه مهر را نشان می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک مهر اقتصاد با اشاره به توفیقات کسب شده در طرح همیاران مهر بیان داشت: این طرح در مدت زمان اجرایی شدنش توفیقاتی را ثبت کرده است که روشمندی بانک قرض الحسنه مهر را نشان می دهد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر، عیسی امامی با توجه به امتیازات طرح همیاران مهر برای جامعه، گفت: باید ابتدا تعریف جامعی از طرح داشت تا بتوانیم درباره توسعه آن صحبت کنیم. اگر دید وسیعی که طراحان داشتند منتقل نشود قطعا این طرح مسیر خوبی را طی نکرده و دچار آفت زمان شده و در بستر زمان دچار فراموشی میشود.
 
 وی افزود: هدف اصلی طرح این است که نقش بانک قرض الحسنه مهرایران در گسترش طرح های اجتماعی و بانکداری اسلامی را عملا در دید همگان گذاشته و جامعه هدف وسیعی را شامل شود.
 
 عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: بخش عمده منابع بنگاه ها امروز از سیستم بانکی تامین می شود و این موضوع باید در بازار سرمایه و بورس و فرابورس انجام شده و بانک ها رسالت اجتماعی خود را انجام دهند. عمده سیستم منابع بانکداری امروز شامل بنگاه های کوچک و بزرگ بوده ولی اگر بخواهیم هدف بانکداری اجتماعی را محقق کنیم باید جامع هدف حداقل یک میلیون نفر را ایجاد کنیم که این هدف امروز در بانک قرض الحسنه مهرایران در حال اجرایی شدن است.
 
 وی درباره تفاوت بانک قرض الحسنه مهرایران در شبکه بانکی کشور اظهارداشت: این بانک به روش تعهدی کار کرده و منابع را از مردم تجمیع و از محل آن تسهیلات می دهد، بانک قرض الحسنه مهر ایران از هیچ منابعی جز این برخوردار نیست، در شرایط عادی نظام بانکداری کشور هزاران منابع دارد که مردم برای سرمایه گذاری در بنگاه ها سپرده گذاری کرده اند ولی این منابع به نفع مردم برای اعطای وام به آنان به کار گرفته نشده است.
 
 امامی در رابطه با بنگاه داری برخی از بانک ها تصریح کرد: در بانک قرض الحسنه مهرایران بنگاه داری ممنوع بوده و تعهد این بانک اجازه بنگاه داری را به ما نمی دهد زیرا این بانک منابع آزادی ندارد که بخواهد در بنگاه داری هزینه کند، ما تنها به دنبال تامین منابع و تجهیز و توزیع به عنوان واسطه عمل می کنیم.
 
 وی خاطرنشان کرد: نسبت مصارف به منابع دراین بانک نود درصد است و تا آخرین منابعی که مردم در اختیار ما قرار داده اند را به عنوان تسهیلات به انسان های نیازمند می دهیم.
 
 عیسی امامی با اشاره به مزیت رقابتی طرح همیاران مهر با طرح های دیگر بیان داشت: ما در بانک قرض الحسنه مهرایران به دنبال فکر جدیدی برای تزریق منابع بدون تقاضا بوده و این فکر باعث شد طرحی مانند همیاران مهر به ذهن ما برسد.
 
 وی ادامه داد: به دنبال شرایطی بودیم که طرح همیاران مهر هم از لحاظ فقهی و هم از لحاظ قانون بانکداری بانک مرکزی مشکلی نداشته باشد، اولین پیشنهاد اوراق وقف بود، چون قاطبه مراجع تقلید پول را مال و وقف پول را جایز نمی دانستند ( زیرا در گذر زمان ارزش پول کاسته می شود ) و طبق نظر مراجع تقلید وقف مال صحیح بوده ولی وقف پول صحیح نیست؛ به جای وقف پول، صلح هبه را در دستور کار قرار دادیم زیرا هبه هم عوض داشته و هم معوض.
 
 عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران درباره روش اجرایی این طرح گفت: این طرح ابتدا در سطح مدیریت و کارمندان بانک قرض الحسنه مهرایران اجرا شده و با آموزش و راهنمایی این طرح را در ذهن همکاران جا انداخته تا بتوانند در سطح مردم نیز آن را گسترش دهند.
 
 وی خاطرنشان کرد: موضوع طرح همیاران مهر را میتوان در بحث های مختلفی مانند کمک به ازدواج جوانان، کمک به مردم برای تعمیر مسکن و غیره گسترش داد، این طرح نزدیک به پنج ماه اجرایی شده است و هنوز در مرحله تامین منابع به سر می برد ولی در این مدت استقبال زیادی را در سطح استان ها از این طرح مشاهده کرده ایم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد