درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35683صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 آبان 1397 - 00:59
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین: ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها براساس مدارا و سعه صدر باشد
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: تعامل و ارتباط روابط عمومیها با رسانه ها باید مبتنی بر مدارا و سعه صدر باشد تا بتوان در فضایی مناسب برای روشنگری و ارتقای سطح افکار عمومی اقدام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: تعامل و ارتباط روابط عمومیها با رسانه ها باید مبتنی بر مدارا و سعه صدر باشد تا بتوان در فضایی مناسب برای روشنگری و ارتقای سطح افکار عمومی اقدام کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت الله علیرضایی روز سه شنبه در جلسه شورای مرکزی روابط عمومی های استان که در استانداری برگزار شد افزود: امیدواریم در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی های استان بیش از گذشته بتوانیم از ظرفیت این شورا برای بهبود تعامل دستگاه ها با افکار عمومی و رسانه ها استفاده کنیم.


علیرضایی افزود: ضعف ها و کاستی هایی در حوزه ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها وجود دارد که باید در جلسات مشترک با نهادهای مرتبط مانند خانه مطبوعات و نمایندگان رسانه ها به آنها پرداخت و برای آسیب شناسی و بهبود مناسبات و تعاملات اقدام کرد.


دبیر شورای مرکزی روابط عمومی های استان افزود: نسبت و رابطه روابط عمومی ها و رسانه ها نباید براساس تقابل و مجادله تعریف شود بلکه باید فضایی ایجاد کرد که رسانه ها و خبرنگاران فعال از غیرفعال به راحتی قابل تشخیص و شناسایی باشند.


علیرضایی افزود:در دوره جدید فعالیت شورای مرکزی روابط عمومی ها شاخص های سنجش و ارزیابی رسانه ها به شیوه علمی و تخصصی تدوین شده و براساس آنها از رسانه ها و خبرنگاران فعال تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.


علیرضایی گفت:روابط عمومی های استان باید بتوانند بر اساس رسالت و ماهیتی که دارند فعالانه تر،خلاق تر و با اثرگذاری بیشتری نسبت به گذشته ظهور و بروز داشته باشند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین بیان داشت:یکی از نقاط ضعف دستگاه ها در عرصه اطلاع رسانی،ارتباط ضعیف مدیران با رسانه هاست که در این خصوص مدیران باید رفتار و مشی استاندار را در تعامل با رسانه ها سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.


وی گفت: وقتی استاندار شخصا در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی پاسخگوی سوالات و ابهامات خبرنگاران و اصحاب رسانه است،حجت بر مدیران تمام می شود و باید با تاسی از این رفتار،شکل و روش تعامل و ارتباط خود را با رسانه ها تغییر داده و تقویت کنند.


این مقام مسئول در رابطه با هفته پژوهش و فناوری استان گفت:غرفه های دستگاه ها در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری باید فراتر از کارهای معمولی و تکراری مثل ارایه بروشور و مستندات مکتوب انجام دهند.
وی افزود:برگزاری کارگاه های آموزشی با محتوای مناسب برای عموم مردم و مشتریان سازمان ها یکی از اقداماتی است که می تواند توسط دستگاه ها در این غرفه ها انجام شود.


رییس شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: انتظار می رود در برنامه های هفته پژوهش از سوی مدیران به مسایل و مشکلات استان در حوزه های مختلف پرداخته شود.


علیرضایی با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: باید عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی در استان قزوین به شکل کاملا تخصصی و بدیع تدوین و تهیه شود و دستگاه های اجرایی باید در مهلت معین گزارش های خود را در این رابطه ارایه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد