درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35595صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 23 آبان 1400 - 07:40
بدانید آنچه را که دیگران نمی دانند
زمانی با یک نفر کار می کردم که زبان فرانسه را خوب صحبت می کرد البته همه ما به زبان فرانسه صحبت می کردیم اما او از دانسته های خود به عنوان فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد یعنی همان چیزی که من و دیگران نسبت به آن بی اعتنا بودیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی با یک نفر کار می کردم که زبان فرانسه را خوب صحبت می کرد البته همه ما به زبان فرانسه صحبت می کردیم اما او از دانسته های خود به عنوان فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد یعنی همان چیزی که من و دیگران نسبت به آن بی اعتنا بودیم.


او به کلاس های شبانه آموزش زبان فرانسه می رفت ، هر سال تعطیلات را به فرانسه می رفت ، مرتبا نوارهایی به زبان فرانسه گوش می داد و رمان های فرانسوی می خواند.


زیاد طول نکشید که او فرانسه را خیلی سلیس و روان صحبت می کرد.


او با هوش بود و با همین هوش و ذکاوت پیش بینی کرده بود که در آینده نزدیک یک سفر کاری به فرانسه در پیش است .


حدس او کاملا درست بود ، ما به اروپا رفتیم و آن جا بود که زبان فرانسه مانند یک سرمایه ارزشمند موجب رشد و ترقی او شد.


دانستن آنچه که دیگران نمی دانند برای شما یک امتیاز و برتری به شمار می آید این همان امتیازی است که شما باید به دنبال آن باشید.


همکار من این امتیاز را از طریق زبان فرانسه به دست آورد.


در واقع او توانست با این ابزار جایی برای خود دست و پا کند. شما نیز می توانید کافی است با دقت ، استعدادها ، مهارت ها ، تخصص ، شایستگی و لیاقت های خود را شناسایی کنید و جایگاه مناسب خود را خود تعیین کنید.


قبل از هر چیز باید نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنید و ببینید دانش و تخصص شما کجا به کار می آید. شاید شما مخ کامپیوتر یا اعجوبه تکنولوژی های دیگر باشید.


شاید شما آدم خلاق و مبتکری باشید و بتوانید طبق قوانین کار به آنچه دیگران نمیدانند به راحتی دست یابید. دوستی داشتم که در کار چاپ مهارت کافی داشت و وقتی کار چاپ داشتیم همیشه این مدیران بودند که به دنبال او بودند. در واقع تخصص او در امر چاپ امتیاز و برتری او نسبت به دیگران محسوب می شد.


خوب ، حالا با دقت به تمام کارهایی که در یک اداره انجام می شود فکر کنید ، به امور اجرایی یعنی مکاتبات ، بایگانی ، آرشیو ، امور مالی ، خدمات و غیره فکر کنید ، در کدامیک از این حوزه ها می توانید مانور دهید.


به امور فرهنگی یعنی پژوهش و تحقیق ، ترجمه ، تحلیل و بررسی نگاه کنید، خوب فکر کنید در کدام حوزه جرات و جسارت مانور دارید.


آیا از کامپیوتر ، نصب و برنامه نویسی چیزی می دانید.


شاید هم شما فردی هستید با روابط عمومی بالا که می توانید به راحتی جلسات را مدیریت کنید.


نمی دانم در چه کاری مهارت دارید فقط این را می دانم که باید تخصصی داشته باشید که همین تخصص به شما اعتماد به نفس می دهد ، موجب پیشرفت شما در زندگی می شود و از همه مهمتر به شما کمک می کند تا با آرامش خیال به امور معیشتی زندگی خود بپردازید.


بهترین ایده های کاری از آن شماست.

 

هر تصمیمی که می گیرید و هر تخصصی را که انتخاب می کنید باید مطمئن شوید که:
1- با شغل شما مرتبط است
2- با تواناییهای شما تناسب دارد
3- و برای شما جذابیت کافی دارد
اگر شغل شما جاذبه نداشته باشد خیلی زود خسته می شوید و هیچ چیز بدتر از این نیست که از سر اجبار و با کسالت سرکار بروید.


یادتان باشد اگر شما بیشتر از دیگران بدانید نه تنها یک کارمند صرف اداری نیستید بلکه نقش یک مشاور دلسوز و مطمئن را به خصوص برای مدیران بازی می کنید.


کارمندی داشتیم که اطلاعات زیادی درباره مکان های عمومی و تفریحی خارج از شهر داشت و پارک ها ، موزه ها ، رستوران ها و مکان های تاریخی و توریستی را به خوبی می شناخت .


یک روز ارباب رجوع های خارجی داشتیم که برای گردش در شهر و خارج از آن نیاز به راهنما داشتند.


اولین کسی که مدیر انتخاب کرد همان همکارمان بود که اطلاعاتی داشت که دیگران نداشتند.


کلام آخر اینکه همیشه دانش شما مزیت شماست ، حالا اگر دیگران فاقد آن باشند دانش شما امتیاز شما نیز محسوب می شود.
 

منبع: صد قانون کار

 


 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد