درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:05   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35594صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 1 آذر 1397 - 09:32
جایی برای خود دست و پا کنید
جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی محدوده کاری خاص خود را مشخص کنید که فقط مختص شما باشد. این جا می تواند برنامه نویسی کامپیوتر، تهیه یک گزارش، برنامه نویسی بودجه سازمان و یا تحلیل عملکرد سیستم باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی با مایک همکار بودم. او مهارت خاصی در برخورد با ارباب رجوع داشت به نظر می رسید که حتی نام بچه های او را نیز می داند ، اینکه تعطیلاتش را کجا می گذراند، تاریخ تولد او و همسرش و حتی موزیک و رستوران مورد علاقه اش را نیز می دانست.


در نتیجه اگر شما خواهان ارتباطی موثر با یک مشتری یا ارباب رجوع بودید باید پیش مایک می رفتید و ازاو مودبانه و متواضعانه راهنمایی می خواستید و او نیز با گشاده رویی تا حد امکان به شما کمک می کرد.
مایک برای خود جایگاه خاصی پیدا کرده بود ، هیچ کس نمی خواست دایره المعارفی از علایق و سلایق ارباب رجوع داشته باشد در واقع کار ما یک هم ارایه چنین اطلاعاتی نبود. در واقع هدف او برقراری یک ارتباط صمیمانه و بدون چشمداشت با ارباب رجوع بود.


تمام تلاش مایک معطوف به جلب رضایت مشتری بود مایک واقعا یک نعمت بسیار ارزشمند بود.


زیاد طول نکشید که خبر ارتقای مایک را به پست مدیریت در سطح منطقه شنیدیم .


چندان هم غیر منتظره نبود. تلاش خالصانه مایک ، نردبان صعود او بود و موفقیتی شیرین ، ناب و برق آسا را برایش به ارمغان آورد. همه اش همین بود.

 

حتما بخوانید:  هنر کار کردن در سازمان‌های پیچیده


وقتی می گویم همه ، منظورم تلاش بی وقفه و هوشیارانه مایک است .


جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی محدوده کاری خاص خود را مشخص کنید که فقط مختص شما باشد. این جا می تواند برنامه نویسی کامپیوتر، تهیه یک گزارش، برنامه نویسی بودجه سازمان و یا تحلیل عملکرد سیستم باشد.


جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی از فعالیت های معمول اداره جدا شوید.


گاهی مجبور می شوید کارهای بیشتری انجام دهید، بیشتر از اداره بیرون بروید،


ماموریت داشته باشید بدون اینکه لازم باشد به همه توضیح دهید که کجا بوده اید یا چه کار می کنید.


این کار به شما استقلال می دهد و کارآمدی شما را افزایش می دهد.


جایی را برای خودتان دست و پا کنید یعنی کارهای شما علاوه بر مدیرتان ، مدیران دیگر را نیز جذب کند.


آنها درباره شما و کارتان با هم صحبت می کنند و اگر نام شما بر سر زبان مدیران بیفتد ، آینده کاری شما را تحت الشعاع قرارمی دهد.


من به این نتیجه رسیدم که مایک با شناخت دقیق روحیه ارباب رجوع و برقراری ارتباط تنگاتنگ با او پیشرفت کرد.


اگر مدیران نظر مثبتی نسبت به کار شما داشته باشند مدیر شما را مجاب می کنند و شما با تایید جمعی مدیران ارتقا می یابید.
 

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد