درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35594صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 1 آذر 1397 - 08:56
جایی برای خود دست و پا کنید
جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی محدوده کاری خاص خود را مشخص کنید که فقط مختص شما باشد. این جا می تواند برنامه نویسی کامپیوتر، تهیه یک گزارش، برنامه نویسی بودجه سازمان و یا تحلیل عملکرد سیستم باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- زمانی با مایک همکار بودم. او مهارت خاصی در برخورد با ارباب رجوع داشت به نظر می رسید که حتی نام بچه های او را نیز می داند ، اینکه تعطیلاتش را کجا می گذراند، تاریخ تولد او و همسرش و حتی موزیک و رستوران مورد علاقه اش را نیز می دانست.


در نتیجه اگر شما خواهان ارتباطی موثر با یک مشتری یا ارباب رجوع بودید باید پیش مایک می رفتید و ازاو مودبانه و متواضعانه راهنمایی می خواستید و او نیز با گشاده رویی تا حد امکان به شما کمک می کرد.
مایک برای خود جایگاه خاصی پیدا کرده بود ، هیچ کس نمی خواست دایره المعارفی از علایق و سلایق ارباب رجوع داشته باشد در واقع کار ما یک هم ارایه چنین اطلاعاتی نبود. در واقع هدف او برقراری یک ارتباط صمیمانه و بدون چشمداشت با ارباب رجوع بود.


تمام تلاش مایک معطوف به جلب رضایت مشتری بود مایک واقعا یک نعمت بسیار ارزشمند بود.


زیاد طول نکشید که خبر ارتقای مایک را به پست مدیریت در سطح منطقه شنیدیم .


چندان هم غیر منتظره نبود. تلاش خالصانه مایک ، نردبان صعود او بود و موفقیتی شیرین ، ناب و برق آسا را برایش به ارمغان آورد. همه اش همین بود.

 

حتما بخوانید:  هنر کار کردن در سازمان‌های پیچیده


وقتی می گویم همه ، منظورم تلاش بی وقفه و هوشیارانه مایک است .


جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی محدوده کاری خاص خود را مشخص کنید که فقط مختص شما باشد. این جا می تواند برنامه نویسی کامپیوتر، تهیه یک گزارش، برنامه نویسی بودجه سازمان و یا تحلیل عملکرد سیستم باشد.


جایی برای خودتان دست و پا کنید یعنی از فعالیت های معمول اداره جدا شوید.


گاهی مجبور می شوید کارهای بیشتری انجام دهید، بیشتر از اداره بیرون بروید،


ماموریت داشته باشید بدون اینکه لازم باشد به همه توضیح دهید که کجا بوده اید یا چه کار می کنید.


این کار به شما استقلال می دهد و کارآمدی شما را افزایش می دهد.


جایی را برای خودتان دست و پا کنید یعنی کارهای شما علاوه بر مدیرتان ، مدیران دیگر را نیز جذب کند.


آنها درباره شما و کارتان با هم صحبت می کنند و اگر نام شما بر سر زبان مدیران بیفتد ، آینده کاری شما را تحت الشعاع قرارمی دهد.


من به این نتیجه رسیدم که مایک با شناخت دقیق روحیه ارباب رجوع و برقراری ارتباط تنگاتنگ با او پیشرفت کرد.


اگر مدیران نظر مثبتی نسبت به کار شما داشته باشند مدیر شما را مجاب می کنند و شما با تایید جمعی مدیران ارتقا می یابید.
 

منبع: صد قانون کار

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد