درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35585صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 آبان 1397 - 11:46
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان: ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان با بیان اینکه ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست گفت: پیشرفت فناوری های نوین ارتباطی در عصر کنونی ایجاب می کند روابط عمومی ها نیز یک دوره ی گذر از سنت به مدرنیته داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان با بیان اینکه ابزار سنتی در روابط عمومی فعلی جوابگوی امور نیست گفت: پیشرفت فناوری های نوین ارتباطی در عصر کنونی ایجاب می کند روابط عمومی ها نیز یک دوره ی گذر از سنت به مدرنیته داشته باشند.
 
 مجید فتاح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، گفت: در دنیای کنونی که به عصر اطلاعات و دیجیتال معروف است نمی توان به روش گذشته به ابزارهای ارتباطی در ادارات نگریست.
 
 فتاح زاده بیان کرد: دانشگاه هایی که صرفا ماموریت آموزشی و پژوهش دارند، به دانشگاه‌های نسل اول و دوم معروفند. در حال حاضر دانشگاه های نسل سوم یا دانشگاه های کار آفرین مورد تاکید هستند. دانشگاه هایی که هدف اصلی آنها حل مشکلات صنعت ، جامعه و نیاز مندیهای آن است.
 
 وی افزود: در این دانشگاه ها باید همه پژوهش ها در جهت رفع نیازهای جامعه و صنعت برنامه ریزی شوند و صرفا هدف دانشگاه و دانشجو، خلق پایان نامه نباشد و باید یک دانشگاه بتواند پژوهش های مورد نیاز صنعت و جامعه را تعریف کند. یعنی ضمن تولید علم، به پژوهش های کاربردی نیز بپردازد.
 
 وی تصریح کرد: ماموریتی که دانشگاه های دنیا از سال ها سال پیش به آن اقدام کرده اند پژوهش برای تولید علم وهمچنین پژوهش برای تولید فناوری و تبدیل آن به کارآفرینی وثروت است .
 
 مدیر روابط عمومی‌دانشگاه شهیدمدنی‌ آذربایجان‌ با اشاره‌ به اینکه بازخورد و تاثیر گذاری روابط عمومی دیجیتال با سنتی قابل مقایسه نیست گفت: در واقع بازاریابی و روابط عمومی سنتی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به بازاریابی آنلاین و روابط عمومی دیجیتال است.
 
 وی تفاوت چشمگیر در مدت ماندگاری تبلیغات منتشر شده در سیستم سنتی و سیستم بروز را از تفاوت‌های این دو روش برشمرد و گفت: امکان گسترش تبلیغات از طرق سنتی قابل مقایسه با امکانات اشتراک گذاری، پخش آنلاین و بازنشر آن در رسانه های دیجیتالی نیست.
 
 فتاح زاده از دیگر تفاوت ها در امکان بررسی و تحلیل بازخورد تبلیغات و ارتباط با مشتری را بیان کرد و افزود: در زمانی که تبلیغات به صورت سنتی و از طریق روزنامه ها منتشر می شد، ما امکانات بسیار کمی برای رصد و تحلیل میزان بازدید و بازخورد تبلیغات داشتیم، در حالی که در روابط عمومی دیجیتال ابزارهای بسیار مدرنی برای بررسی تاثیر گذاری تبلیغات وجود دارد و ما براحتی از تعداد بازدید، میزان تاثیرگذاری و اشتراک گذاری آن با خبر می شویم.
 
 وی در رابطه با جذب مشتری در روابط عمومی مدرن گفت: در روابط عمومی دیجیتال امکان هدایت مخاطبانی که اخبار تبلیغاتی شما را در رسانه‌های آنلاین می خوانند وجود دارد . با قرار دادن چند بک لینک در متن اخبار منتشر شده ، مخاطبان می‌توانند با کلیک بر روی لینکبه وب سایت شما وارد شوند و بسرعت علاوه بر آشنایی بیشتر با کسب و کارتان ، احتمال خرید و سفارش در همان لحظه به وجود می آید .
 
 فتاح زاده در پایان بر نقش روابط عمومی های دانشگاه ها در مسیر کارآفرینی تاکید کرد و گفت: ما در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با استفاده از بسترهای دیجیتالی ارتباطات، مانند انتشار نشریه الکترونیکی حاوی مطالب خبری فرهنگی وعلمی پژوهشی باهدف ارائه دستاوروها, معرفی پتانسیل اساتید فعال در حوزه ارتباط باصنعت و کارآفرینی و همچنین دانشجویان نخبه و پرتلاش با ابزارهایی مانند تهیه نشریه های ماهانه الکترونیکی، تهیه پادکست ها و برنامه های رادیویی تحت عنوان رادیو دانشگاه، ایجاد تحولات رسانه ای در بستر وبسایت و ... به شکل مصاحبه های صوتی و تصویری و عکس و... سعی در تحقق امر روابط عمومی دانشگاه کارآفرین و حرکت به سوی روابط عمومی مدرن داریم.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد