درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35576صفحه نخست » جمعه، 25 آبان 1397 - 21:13
بعد از 12 سال، توییترقابل ویرایش می‌شود
اگر در گوگل نحوه ویرایش توییت‌ها را جستجو کنید در نهایت به این نتیجه می رسید که چنین چیزی حداقل در برهه کنونی ممکن نیست. حالا «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر در این باره اظهار نظر کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر در گوگل نحوه ویرایش توییت‌ها را جستجو کنید در نهایت به این نتیجه می رسید که چنین چیزی حداقل در برهه کنونی ممکن نیست. حالا «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر در این باره اظهار نظر کرده است.
 
 به گزارش
شارا به نقل از thenextweb، «دورسی» در رویدادی در هندوستان در این باره گفته است که از درخواست‌ها برای قابلیت اصلاح اشکالات تایپی مطلع است اما فراهم کردن چنین امکانی پیچیدگی‌هایی دارد.
 
 این شرکت پیش از پیاده سازی، به دقت در حال تصمیم گیری برای موارد استفاده کلید ویرایش است.
 
 گفته شده که این گزینه می تواند برای کمک به اصلاح اشتباهات تایپی به کار برود.
 
 دورسی با اشاره به توجه به این موارد استفاده گفته: «بسیاری از افراد خواهان کلید ویرایش هستند چرا که می خواهند به سرعت اشتباهات خود را اصلاح کنند؛ اشتباهاتی از قبیل غلط املایی یا توییت کردن یک لینک URL اشتباه».
 
 او معتقد است که در مقایسه با اینکه به کاربران اجازه داده شود که بعد از مدت ها توییت‌های خود را ویرایش کنند، در نظر گرفتن امکان ویرایش تنها به دلایلی که ذکر شد، محتمل‌تر است.
 علاوه بر این گفته شده که توییتر به طور ایده آلی از ویرایش نامحدود توییت‌ها جلوگیری خواهد کرد.
 
 چرا که در غیر این صورت هر فردی می‌تواند با سوء استفاده از این قابلیت، گفته‌های احتمالا بحث بر انگیز خود را تغییر دهد: «ما از مدت‌ها پیش چنین تصمیمی داشته ایم و می خواهیم آن را به روش درست انجام دهیم، نه با عجله»
 
 بنا
بر گزارش رسانه هدهد، پیاده سازی این قابلیت حداقل از 2 سال پیش مطرح شده است. در این باره دورسی گفته بود که این قابلیت می تواند امکان ویرایش توییت‌ها در بازه زمانی 30 ثانیه تا 2 دقیقه پس از ارسال را فراهم کند.
 
 اما تا زمان پیاده سازی این قابلیت می‌توانید روش مرسوم برای ویرایش توییت‌ها را در پیش بگیرید: از توییت خود یک کپی بگیرید، توییت را حذف کنید و در نهایت توییت جدیدی ارسال کنید؛ البته شاید هم بهتر باشد از همان ابتدا و پیش از ارسال توییت دقت بیشتری به خرج دهید.
 
 گفتنی است که شبکه توییتر این روزها تبدیل به محلی برای اظهار نظرهای سیاست مداران و مسئولین کشورها تبدیل شده است.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد