درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35566صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 آبان 1397 - 18:55
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم: باید تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها رفع شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت:باید تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها رفع شوند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم گفت:باید تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها رفع شوند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری اقتصاد ایران از خرم آباد،نشست دبیران روابط عمومی های مناطق دهگانه‌ و مدیران روابط عمومی‌ دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری مناطق 2، 5 و 6 کشور، با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علیرضا عبدالهی‌نژاد، در این نشست که صبح روز پنجشنبه، 24 آبان‌ماه، در سالن کنفرانس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت:«هدف از برگزاری اینگونه نشست‌ها، ارتقای کیفیت کار روابط‌ عمومی‌های وزارت علوم است».

عبدالهی‌نژاد، تأکید کرد:«روابط عمومی‌ها، همیشه بایستی خود را در شیوه‌های کاری، به‌روز کنند و همچنین، ضرورت دارد کارگاه‌های آموزشی، به‌صورت پیوسته برگزار شوند».

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تشریح کرد:«استفاده از تجربیات کاری همدیگر، باعث ارتقای سطح کاری است».

دکتر عبدالهی‌نژاد، تصریح کرد:«باستی تلاش کنیم کمبودها و معضلات روابط عمومی‌ها، رفع شوند».

همچنین، وی، در بخش دیگری از این نشست که در قالب کارگاه برگزار شد به تدریس مباحث آموزشی خبرنویسی پیشرفته پرداخت.

حاضران در نشست، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در جهت ارتقای سطح کیفی کار روابط عمومی‌ها، بیان نمودند.

پیش از آنکه این نشست شروع شود، عبدالهی‌نژاد، دبیران مناطق دهگانه و مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری، با حضور در بوستان شهدای دانشگاه لرستان، به مقام شامخ شهیدان ـ سه شهید گمنام ـ ادای احترام نمودند.

پس از برگزاری نشست، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت همراه، از قلعه‌ی باستانی فلک‌الافلاک خرم‌آباد، دیدن کردند.

گفتنی است دانشگاه لرستان، جزو منطقه‌ی پنج دانشگاه‌های کشور (وزارت علوم) است که شامل استان‌های لرستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه می‌شود.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد