درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:22   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35565صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 25 آبان 1397 - 19:30
تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست
شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار منتخب یزد در اولین دیدار خود با پرسنل مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تنها شهر جهانی ایران، بر اهمیت و نقش مثبت و تأثیرگذار روابط عمومی تأکید کرد و خواستار برند سازی در راستای رونق شهر تاریخی یزد و تشکیل اتاق فکر رسانه ای قوی شد.

به گزارش شارا، مجتبی فرهمند در این دیدار خاطرنشان کرد تلقی ما از روابط عمومی فقط اطلاع رسانی نیست و این کار نیازمند یک چارت تشکیلاتی بزرگ، وسیع و جامعی هست که شهر یزد به شدت به آن نیاز دارد.

شهردار منتخب یزد با بر شمردن تأثیرات روابط عمومی درخصوص اهمیت و نقش اثرگذار آن سخن گفت و یادآور شد که باید مدیریت ارتباطات را به دو بخش روابط عمومی و اموربین الملل تقسیم کرد و در این راستا برندسازی نمود و برای دستیابی به آن اتاق فکر رسانه ای و قوی تشکیل داد.

فرهمند همچنین در این زمینه خواستار آن شد که برنامه و طرحی نوشته شود که نگاه به روابط عمومی چگونه باید باشد و پیش نیاز آن چه می تواند باشد تا اهداف مطرح شده محقق شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه روابط عمومی برای ما بسیار مهم است و اولین دیدار تشکیلاتی شهردار جدید با این حوزه انجام شده گفت: روابط عمومی باید ابزاری برای معرفی یزد در دنیا شود.

دومین منتخب شورای پنجم یزد علاوه براین یادآور شد که هر چه برای روابط عمومی و اموربین الملل هزینه شود، سود است.

مجتبی فرهمند همچنین برای یزد جایگاه ویژه ای قائل شد و با اشاره به اینکه در دنیا تعداد ۲۳ یا ۲۴ شهر مانند یزد هستند گفت: تفاوت شهر یزد با سایر شهرهای ایران این است که می تواند در مجامع بین المللی نقش پررنگی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد