درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35434صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 11 آبان 1397 - 21:21
بیانیه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی: نظرسنجی بی طرف، میزان همراهی صدا و سیما با مخالفان دولت را مشخص کند
در پی واکنش سازمان صدا و سیما به بیانیه انتقادی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت که حاوی تعرض این سازمان به عملکرد روابط عمومی های قوه مجریه بود، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، با انتشار بیانیه ای خطاب به ریاست صدا و سیما ، نکاتی را مطرح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در پی واکنش سازمان صدا و سیما به بیانیه انتقادی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت که حاوی تعرض این سازمان به عملکرد روابط عمومی های قوه مجریه بود، شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، با انتشار بیانیه ای خطاب به ریاست صدا و سیما ، نکاتی را مطرح کرد.

بیانیه شورای اطلاع رسانی دولت، در دفاع از عملکرد دولت نبود بلکه در دفاع از کارنامه «ستاد اربعین» بود که ستادی فراقوه ای است و همه اعضای آن ، از جمله صدا و سیما در تدارک مراسم اربعین دخیل بوده و شایسته نیست که تلاش های فراقوه ای خادمان زوار سالار شهیدان، از سوی یکی از اعضای ستاد، به شکلی هدفمند خدشه دار شود و خدمات رسانی گسترده «ستاد اربعین» بازتابی در صدا و سیما نیابد و بالعکس با جوسازی تخریبی ، خروجی زحمات ، وارونه نمایی جلوه داده شود.

انتساب نقل قول کذب به رئیس جمهور در خصوص اذعان ایشان به ناکارآمدی روابط عمومی های دولت ، اولین انتساب کذب صدا و سیما درقبال رییس جمهور و برخی وزیران نبوده و با توجه به رویکرد معمول برخی برنامه های ضددولت آن سازمان آخرین مورد هم نخواهد بودو بسیار بعید به نظر می رسد اقداماتی نظیر پیگیری قضایی یا تذکر بتواند به این رویه مذموم خاتمه دهد.

مخاطب انتقاد دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، نه کلیت صدا و سیما و مجموعه خدوم و صادق آن سازمان که تهیه کنندگان و مجریان چند برنامه مشخص و شناسنامه دار که با پشتیبانی مالی افرادی خاص تولید می شود و وابستگی آشکاری به یک طیف فکری معین دارند و با وجود رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری، همچنان ساز ناکوک خود را می نوازند و برخلاف سایر برنامه های سازمان ، اعتنایی به سیاست گذاری و نظم سازمانی ندارند و به هربهانه ای به دنبال تسویه حساب سیاسی با دولت در بدترین شکل ممکن هستند.

برافروختگی و عصبانیت نهفته در موضع گیری صدا و سیما در واکنش به یک بیانیه انتقادی کوتاه ، مایه تعجب و حیرت است و این سوال را در افکار عمومی ایجاد کرده که صدا و سیمایی با این حجم حمله تخریبی به دولت چرا خود ، تاب یک انتقاد را نیاورده است.

توصیه صدا و سیما به حرفه ای تر شدن تیم اطلاع رسانی دولت درست هنگامی منتشر شد که افکارعمومی و نخبگان با تعجب و تاسف ، نظاره گر جنگ داخلی مجریان و بخشهای سیاسی و تولیدی این سازمان در برنامه های مختلف بودند و در چنین وضعیتی ، حق دارند بپرسند مدیریت صدا و سیما به جای رهنمود دادن به دستگاه های دولتی آیا بهتر نیست ، حداقل ، از تسویه حساب های درون سازمانی شخصی ، روی آنتن های رسانه ملی پیشگیری کند؟

دستگاه های اطلاع رسانی و روابط عمومی های کشور دچار مشکلاتی هستند که از دیرباز برجای مانده است و در کنار آن ، دوران فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم با ظهور و اوج گیری شبکه های اجتماعی مواجه شد و مخالفان دولت کوشیدند با سرمایه گذاری های کلان و حضور فعال در این شبکه ها ، فشار تخریبی علیه قوه مجریه را افزایش دهند و در پیشبرد هدف خویش بدون هراس از برخوردهای قانونی ، هر تهمت و افترا و توهین را نثار دولت کردند.

تاکید بر ادعای «درخواست یا مطالبات مردم » ، ترفند نخ نمای صدا و سیما برای دفاع از برنامه های تولید شده از سوی جریان سیاسی مطرود مردم و استتار اقدامات اقلیتی غریبه با اراده ملی است که در موضع گیری اخیر روابط عمومی سازمان درقبال بیانیه انتقادی شورای اطلاع رسانی دولت هم تکرار شده است...
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد