درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35415صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 آبان 1397 - 18:08
مدیران، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها سه ضلع اصلی سند اطلاع رسانی هستند
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان مدیران، روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه را سه ضلع اصلی سند اطلاع رسانی دانست و گفت: هر کدام از این سه محور ضعیف عمل کند اطلاع رسانی خوبی نداریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان مدیران، روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه را سه ضلع اصلی سند اطلاع رسانی دانست و گفت: هر کدام از این سه محور ضعیف عمل کند اطلاع رسانی خوبی نداریم.

به گزارش شارا، اسدالله ربانی مهر امروز ظهر در جلسه نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های شهرستان ملایر اظهار داشت: رسانه‌ها، مدیران و روابط عمومی‌ها سه محور اصلی اطلاع رسانی یک‌ ارگان و دستگاه اجرایی هستند.

ربانی مهر بیان کرد: برای اولین بار در استان همدان سند جامع و ‌کامل اطلاع رسانی تهیه شده که دارای مصوبه اجرایی از دولت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سند اطلاع رسانی استان تهیه و به همه فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ابلاغ شده است تصریح کرد: در این سند برای استاندار ، فرماندار و ‌مدیران کل وظیفه تعریف شده و شرح وظایف همه دستگاه‌ها شامل برگزاری نسشت‌های خبری، تعامل با رسانه‌ها، بحث فضای مجازی و اشتراک‌ها و غیره در این سند دیده شده است.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه اجرایی شدن سند اطلاع رسانی استان در دستگاه‌های اجرایی یکی از اولویت‌های اصلی ادارات است ابراز کرد: شرح وظایف همه دستگاه‌ها در این سند تعریف و ابلاغ شده و دستگاه‌ها موظفند به صورت ماهانه اقدامات انجام شده در ارگان مربوطه را به روابط عمومی استان گزارش دهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان تحلیل‌گر بودن ، داشتن سواد رسانه‌ای، آشنایی به مسائل و ‌مشکلات جامعه و یک مشاور خوب بودن برای دستگاه ‌اجرایی و غیره را ازشاخصه‌های اساسی روابط عمومی‌ها دانست و افزود: انتظار داریم با همدلی، وفاق و برنامه‌ریزی دقیق و‌ منسجم و تعامل خوب روابط عمومی‌های دستگاه‌ها با اصحاب رسانه شاهد حرکت رو به جلو اجرای سند اطلاع رسانی در ارگان‌های اجرایی استان باشیم.

ربانی مهر از فرماندار ملایر خواست بخشی از زمان شورای اداری شهرستان ملایر به بیان مشکلات و‌ مسائل روابط عمومی‌ها در شورای اداری شهرستان تخصیص یابد و تصریح کرد: بحث آموزش روابط عمومی‌ها از اولویت‌های کاری ما با همکاری خانه مطبوعات بوده که در این زمینه سال گذشته حدود 20 ساعت و از ابتدای امسال نیز 50 ساعت آموزش‌های ضمن‌خدمت در بحث سواد رسانه‌ای، صرفه‌جویی ، تعامل با اصحاب رسانه و غیره برای روابط عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ویژه ملایر در بین سایر شهرستان‌ها بعد از استان تنها شهری هست که بیشترین پایگاه و ‌کانال خبری و رسانه را دارد که باعث افتخار است گفت: تحرک و پویایی خوبی در حوزه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان در بحث اطلاع رسانی و تعامل با سایر دستگاه‌ها دیده می‌شود اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه 99 درصد رسانه‌های استان دلسوزانه فعالیت می‌کنند و اولویت آنها معرفی مطلوب ظرفیت‌های استان بوده و اگر رسانه‌ها و مطبوعات نباشند اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌ها دیده نخواهد شد اظهارداشت: ما باید به جایگاه رسانه احترام بگذاریم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با رسانه‌ها شد و افزود: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها معمولا چند شغله هستند و تجهیزات لازم را ندارند از فرماندار شهرستان خواست در حد امکان روابط عمومی‌ها تک شغله بوده و تجهیزات لازم را برای انجام فعالیتهای خود داشته باشند.

وی بیان کرد: طرح ارزیابی و ساماندهی روابط عمومی‌های فعال و غیر فعال استان در دستور کار قرار گرفته و به زودی در شورای اداری استان با حضور استاندار و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی فعال به همراه مدیر آن دستگاه اجرایی معرفی خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به اینکه با اطلاع رسانی درست بسیاری از مشکلات قابل حل است تصریح کرد: اهتمام و‌ جدیت اصحاب رسانه در راستای رفع نا‌کارآمدی مدیران یک ظرفیت بالفعل است که ضروریست از آن بهترین استفاده را داشته باشیم.

باب الله فتحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند تاکید کرد: مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران هستند.

فتحی کسب موفقیت‌ها و عملکرد خوب در دستگاه‌های اجرایی را ثمره تعامل و اطلاع رسانی مطلوب دانست و خواستار حمایت همه ارگان‌های اجرایی شهرستان از نشریات محلی شهرستان شد.

فرماندار ویژه‌ ملایر با تاکید بر اینکه هر گونه دعوت گزینشی و توهین به خبرنگاران از سوی روابط عمومی‌ها و‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی قابل قبول نیست اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و مدیران ارگان‌های اجرایی باید نقد پذیر باشند.

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه و اینکه دشمنانبه دنبال فاصله انداختن و ایجاد اختلاف بین مردم و نظام و نا‌امیدی ملت هستند خواستار اهتمام بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومیها در حمایت و بیان خدمات و اقدامات ارزنده دولت شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد