درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35374صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 6 آبان 1397 - 12:48
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز: روابط عمومی‌ها، اعتماد مدیران را جلب کنند
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید اعتماد مدیران را جلب کنند، گفت: اگر مدیران این توانایی را ببینند، قطعا به روابط عمومی اعتماد می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید اعتماد مدیران را جلب کنند، گفت: اگر مدیران این توانایی را ببینند، قطعا به روابط عمومی اعتماد می‌کنند.

به گزارش شارا، غلامحسین خواجه در نشست دبیران شورای روابط عمومی‌های کشور و مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 7 و 10 کشور، اظهار کرد: برخلاف اینکه گاهی برخی کار روابط عمومی را کار سهل و ساده‌ای می‌دانند، به نظر من روابط عمومی یک دانش و هنر بسیار پیچیده است که به طور غیرمستقیم می‌تواند در اعتبار و اهمیت یک سازمان و جلب اعتماد مخاطب نقش بسیار مهمی داشته باشد.

وی افزود: در دنیای امروز نقش بی‌بدیل ارتباطات در روند زدن سرنوشت سازمان‌ها و جوامع بر کسی پوشیده نیست. روابط عمومی می‌تواند در دستیابی به اهداف یک سازمان نقش مهمی را ایفاء کند و به عنوان یک دانش و فن در برقراری ارتباطات درون و برون‌سازمانی موثر باشد.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بیشتر سازمان‌ها به دلیل نداشتن روابط عمومی مجهز و توانمند در برقراری ارتباطات و وظایف سازمانی خود دچار مشکل هستند. دلیل این مساله نیز این است که به روابط عمومی آن طور که باید توجه نشده است. اغلب به روابط عمومی به عنوان یک تشکیلات جنبی نگاه می‌شود، در صورتی که به نظر من روابط عمومی می‌تواند به عنوان قلب سازمان عمل کرده و نقش مهمی در ارتقاء وظایف و مسوولیت‌های یک سازمان ایفاء کند.

خواجه خاطرنشان‌کرد: باید با یک روابط عمومی با دانش روز ارتباطات کار کرد تا متوجه جایگاه و نقش روابط عمومی شد. به دلیل عدم استفاده از این افراد، اهمیت و جایگاه روابط عمومی برای مدیران ناشناخته باقی مانده است و انتظاراتی که از این تشکیلات می‌رود،‌ برآورده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه ارزش‌های نهفته در کار روابط عمومی‌ها دیده شود، باید به چالش‌های پیش روی آن‌ها توجه کرد و در جهت رفع آن‌ها کوشید. یکی از مشکلات روابط عمومی‌ها این است که از دانش و اطلاعات روز ارتباطات بی‌بهره‌اند. گاهی نیز می‌بینیم خود روابط عمومی‌ها نمی‌توانند نقش و جایگاه روابط عمومی را برای مدیران تبیین کنند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: روابط عمومی باید این توانایی را داشته باشد که بخش مهم خود را به مدیران نشان دهد. برخی مدیران از جایگاه و نقش روابط عمومی در ارتقاء سازمانی بی‌اطلاع هستند. یکی از مشکلات پیش روی روابط‌عمومی‌ها نداشتن برنامه است. روابط عمومی‌ها نباید دچار روزمرگی شوند. باید فعال باشند و نقش خود را در سازمان ایفاء کنند.

خواجه گفت: باید نوع نگاه به روابط عمومی را تغییر داد. مدیران روابط عمومی با اقدامات عملی خود می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفاء کنند. باید روابط عمومی‌ها را بیشتر به جامعه و مدیران معرفی کرد. پیشنهاد می‌کنم روابط عمومی‌ها خود را به علم و دانش روز مجهز کنند. همچنین باید با برگزاری کارگاه‌هایی برای مدیران در سطوح مختلف مدیریتی، نقش روابط عمومی در دانشگاه بیشتر مشخص شود.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند اطلاعات و خدمات مختلفی که در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود را جمع‌آوری کرده و به اطلاع جامعه و رسانه‌ها برساند. روابط عمومی‌ها باید اعتماد مدیران را جلب کنند. اگر مدیران این توانایی را ببینند، قطعا به روابط عمومی اعتماد می‌کنند چراکه روسای دانشگاه‌ها نیز مایل هستند روابط عمومی‌ای داشته باشند که به آن‌ها کمک کند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به لزوم شفافیت در اقدامات انجام شده در دانشگاه، گفت: اگر بخشی از کار ما ایراد دارد، چرا باید آن را بپوشانیم؟ باید تلاش کنیم با شفافیت عمل، هر جا عیب و نقصی در کار ما وجود دارد آن را بیان کنیم و بگوییم که اگر می‌توانید در این زمینه‌ها به ما کمک کنید.

منبع: ایسنا
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد