LinkedIn: لینکدین که به عنوان کانال اجتماعی B۲B شناخته میشود توانایی ارائه بسیاری از انواع واسطهها را دارد. لحن لینکدین بر کسبوکار متمرکز است. بنابراین پیامرسانی در لینکدین باید کسبوکاری بیشتری داشته باشد و از ویژگیها، رویدادهای شرکتی، اخبار صنعت و غیره صحبت کند.
Twitter: همه ما میدانیم که توئیتر، شبکه اجتماعی متن های کوتاه است. با این حال، از آنجا که فرمت محتوای در آن گسترش می یابد، سطح پیام گذاری کمی عمیقتری را می طلبد.همانطور که گفته شد ، توییتر هنوز مکانی برای مطرح کردن نظر شما و به موقع با تحویل محتوای شما است. یک مکان عالی برای افزایش مخاطب، انتشار اخبار، تبلیغات حساس به زمان،توصیه ها، رویدادها و غیره.
Instagram: مناسب برای کسب و کارها در همه اندازهها. همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی عکس محور است. اگر محصولی دارید که جذاب است، یا خدماتی که یک نتیجه شگفتانگیز را ارایه میدهد اینستاگرام می تواند گزینه مناسبی باشد.
Snapchat: آخرین و بزرگترین برای بازاریابان. یک پلت فرم محتوایی کوتاه است. شما یک محدوده توجه کوتاه برای کار در اسنپچت دارید.بنابراین ارسال سریع محتوای داستانی، ویدئو و تصاویر مهم است. بااینحال ، مدیریت اسنپ چت چالشهای خود را دارد. شما نیاز به صرف زمان زیادی برای فعال شدن در اسنپ چت دارید.
منبع: www.ibazaryabi.com
|