درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3531صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 خرداد 1392 - 07:33
معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت مطرح کرد/ ضرورت اطلاع رسانی عملکرد و رویکردهای اساسی دولت نهم و دهم از طریق روابط عمومی ها
دکتر عباس زارع نژاد:روابط عمومی ها برای رسیدن به نقطه مطلوب باید در حوزه نیروی انسانی به آموزش ها توجه بیشتری داشته باشند و باید نیروهایی برای روابط عمومی ها انتخاب شوند که از سواد، دانش، مهارت و اخلاق مناسب برخوردار باشند
  

شارا- دکتر عباس زارع نژاد گفت: با توجه به شروع تبلیغات رسمی کاندیداهای ریاست جمهوری، فاز جدیدی از انتقادات و تخریب ها علیه دولت کلید خورده است که در این راستا حضور فعال و جدی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برای اطلاع رسانی عملکرد و رویکردهای اساسی دولت نهم و دهم به مردم ضروری است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی طی سخنانی اظهار داشت: ابلاغ کارکرد و عملکرد دولت در قالب اطلاع رسانی دقیق و مؤثر به عهده روابط عمومی هاست و با تمام چالش هایی که با آن روبرو هستند، روابط عمومی ها توانسته اند به نحو شایسته ای وظایف خود را در این حوزه انجام دهند.
 
 زارع نژاد در ادامه، با اشاره به ارتقای روابط عمومی ها از سطح اداره کل به مرکز گفت: این کار ارزشمند نتیجه تلاش و پیگیری خود روابط عمومی ها و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت بود و با این تغییر ساختار، روابط عمومی ها می توانند در حوزه مطالعاتی، پژوهشی، سیاست گذاری و برنامه ریزی ورود پیدا کنند.
 
 معاون سخنگوی دولت تصریح کرد: روابط عمومی ها برای رسیدن به نقطه مطلوب باید در حوزه نیروی انسانی به آموزش ها توجه بیشتری داشته باشند و باید نیروهایی برای روابط عمومی ها انتخاب شوند که از سواد، دانش، مهارت و اخلاق مناسب برخوردار باشند. در این حوزه هنوز چالش هایی وجود دارد که امیدواریم برای این بخش برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
 
 وی در ادامه با اشاره به شروع تبلیغات رسمی کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: با آغاز تبلیغات، فاز جدیدی از انتقادات و تخریب ها علیه دولت کلید خورده است آنچه که در بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغات ریاست جمهوری مشاهده می کنیم، این است که تخریب، سیاه نمایی افراطی دوره فعلی، اتهاماتی که در جایی اثبات نشده، اتکا به شایعات و بی انصافی نباید صورت گیرد.
 
 دکتر زارع نژاد تاکید کرد: با توجه به این موضوع، حضور جدی و فعال روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی ضروری است و همچنان وظیفه اطلاع رسانی عملکرد و رویکردهای اساسی دولت نهم و دهم از جمله مسکن مهر، فناوری هسته ای، کوچک سازی دولت، توسعه صادرات غیر نفتی، عدم تمرکز در تصمیم گیری و ارتقای نقش استانها، سهام عدالت، پیشرفت علم و فناوری، سفرهای استانی و هدفمندی یارانه ها بر عهده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است تا مردم در جریان اقدامات مؤثر و گسترده دولت قرار بگیرند.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد