درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35277صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 27 آبان 1400 - 10:34
توزیع کننده جهانی و ارائه کننده خدمات مالی، پایگاه در انگلیس
نمونه هایی از ارتباطات جمعی و برنامه های آن/ مارکز و اسپنسر
ارتباطات جمعی مارکز و اسپنسر شامل استخدام کارمند، کمک مالی، حمایت های مالی، عرضه عدایا، کمک به بالا بردن درآمد کارکنان و چند طرح دیگر است. بازده کلی شرکت در سال 8-1997 1/10 میلیون پوند بود و برای سال 9-1998 نیز پیش بینی 14 میلیون پوند شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اهداف شرکت عبارتند از: حمایت جوامعی که ما در آنها کار می کنیم، در نتیجه ایجاد یک جامعه مرفه تر و شادتر. اینکه شهروند خوبی باشیم و موفقیت هایمان را با سازمان ها و موسسات خیریه قسمت کنیم به اندازه رعایت تساوی و حقوق و خدمت اهمیت دارد.

 

برنامه های ارتباطی شرکت ما خلاقانه هستند. حمایت جوامعی که در آنها کار می کنیم باعث بالا رفتن ارزش و اهمیت، ایجاد محیط سالم تر برای کار و زندگی، جوانان با سوادتر، کاسبی های کوچک اما پرسود، فرهنگی غنی تر و ملتی سالم تر می شود. بدین ترتیب جامعه ای شاد تر و خودکفا تر خواهیم داشت که بستری مناسب برای کار و تجارت است.

 

 ارتباطات جمعی مارکز و اسپنسر شامل استخدام کارمند، کمک مالی، حمایت های مالی، عرضه عدایا، کمک به بالا بردن درآمد کارکنان و چند طرح دیگر است. بازده کلی شرکت در سال 8-1997 1/10 میلیون پوند بود و برای سال 9-1998 نیز پیش بینی 14 میلیون پوند شده است.


(اطلاعات برگرفته از پایگاه اینترنتی http://www.marks-and-spencer.co.uk/ )

منبع: اطلاعات شرکت ها از سایت های مختلف
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد