درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3527صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 12 خرداد 1392 - 04:26
نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان ها و انجمن های علمی و تخصصی، نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی را در تاریخ 20 شهریور1392 برگزار نماید.
  

 

نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی
20 شهریور1392
سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه

 


مقدمه
در سال های اخیر نفوذ زنان در روابط عمومی رشد چشمگیری داشته است. هر روز تعداد بیشتری از کارگزاران زن روابط عمومی در مقام ها و سمت های مختلف به فعالیت پرداخته و یا رهبری و مدیریت سازمان ها وشرکت های دولتی و خصوصی را بر عهده می گیرند. این گرایش جهانی با شرکت گسترده زنان در فعالیت های علمی و تخصصی همگی بیانگر کارآیی و نقش پررنگ زنان در عرصه های مختلف است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در نظر دارد با همکاری و مشارکت سازمان ها و انجمن های علمی و تخصصی، نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی را در تاریخ 20 شهریور1392 برگزار نماید.

اهداف همایش
- کمک به بررسی و تبیین شخصیت و جایگاه زنان در روابط عمومی
- کمک به بررسی و شرح دستاوردهای زنان و چگونگی بهره مندی از توانایی ها و استعدادهای آن ها در روابط عمومی
- کمک به بهبود جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی
- ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات و دانش های کسب شده در صنعت روابط عمومی
- ایجاد ارتباط علمی و تبادل نظر بین کارگزاران زن روابط عمومی
- جمع آوری اطلاعات و ارایه آخرین دستاوردهای زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی

برنامه های همایش
- ارایه مقاله در جلسات عمومی و نشست های تخصصی
- طرح تجارب کارگزاران زن روابط عمومی سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی به صورت موردکاوی
- برگزاری کارگاه های آموزشی و توان افزایی در زمینه روابط عمومی
- تقدیر از برگزیدگان و برترین کارگزاران زن روابط عمومی
- تهیه بانک جامع اطلاعات کارگزاران زن روابط عمومی

فراخوان مقاله: محورهای اصلی همایش
کمیته علمی همایش از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می نماید تا مقالات خود را در زمینه های موضوعی همایش به نشانی دبیرخانه ارسال کنند:
- جایگاه و منزلت زنان در روابط عمومی؛ رویکردها و دستاوردها
- حقوق حرفه ای زنان؛ نقد و بررسی فعالیت های زنان در عرصه روابط عمومی
- منشور حقوق و مسوولیت های زنان در روابط عمومی
- مدیریت زنان در روابط عمومی؛ رویکردی استراتژیک
- برنامه ریزی راهبردی مسایل زنان در روابط عمومی
- راهکارهای حضور موثر زنان در عرصه فعالیت های روابط عمومی
 

سایت همایش: http://www.prwomen.ir/fa/?current=home

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد