درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35237صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 24 مهر 1397 - 12:08
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛ بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی مورد توجه روابط عمومی ها قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها بر ضرورت توجه به بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها بر ضرورت توجه به بازخورد افکار عمومی و مطالبات مردمی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون سیاسی ،امنیتی واجتماعی استاندار در نشست مسئولین روابط عمومی فرمانداری ها گفت: ضروری است فعالان رسانه برای تغییر فضا و ارتباط با مردم توجه ویژه ای به بازخورد افکار عمومی و مطالبات عموم جامعه داشته باشند.


«محمد علی طالبی» بهره مندی از شیوه های نوین ارتباطی و همچنین شبکه های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اطلاع رسانی به روش ارسال یک سویه خبرمخاطب پسند نیست و انتظار می رود روابط عمومی ها از ابزارهای جدید مورد پذیرش افکار عمومی بهره گیرند.


وی با بیان اینکه تسلط ،خلاقیت و توانمندی لازمه روابط عمومی است افزود: ارائه گزارش عملکرد و استمرار اطلاع رسانی کارآمد می تواند راهبردی موثر در انعکاس فعالیت ها و افزایش اطمینان جامعه باشد.


تمرکز بر سایر جنبه های روابط عمومی نکته دیگری بود که معاون سیاسی استاندار مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: محدود شدن در حوزه ای خاص ضمن کاهش توازن سیستمی، مانعی بزرگ در مسیر نوآوری روابط عمومی به حساب می آید.


در این نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان نیز با بیان دغدغه های خود، زمینه سازی برای ارائه دستاوردهای دولت با بهره گیری از شیوه های نوین رسانه ای را خواستار شدند.


گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اهدا لوح سپاس از تلاش روابط عمومی های برتر فرمانداری ها در هفته دولت قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد