درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 03:08   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35221صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 22 مهر 1397 - 13:41
با سناریونویسی می توان سازمان ها را از بحران و ورشکستگی نجات داد
سازمان هایی موفق خواهند بود که بتوانند برای رسیدن به اهداف متعالی خود علاوه بر تدوین چشم انداز، باید سناریو های (scenario)متفاوتی را برای موفقیت آینده سازمان، ترسیم و شبیه سازی نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رضا افخمی نماینده پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در استان البرز با اعلام این مطلب که با سناریونویسی می توان سازمان ها را از بحران و ورشکستگی نجات داد، اظهار داشت: در حال حاضر در کشور، یکی از دلایل اصلی موفقیت برنامه‏ های استراتژیک و راهبردی در هر سازمانی، ترسیم چشم ‏اندازی (view) است که مدیران آن برای آیندۀ سازمان تدوین می نمایند.


در سالهای گذشته نیز در تدوین برنامه‏ های استراتژیک (Strategic plans) چشم‏ انداز سازمان به عنوان یکی از مهمترین شاخص های موفقیت سازمان ها محسوب می گردید و سازمان های موفق چشم انداز سازمان را به‌عنوان مبنا برنامه ریزی خود قرار داده و در جهت‏ گیری‏ های کلان مدیریتی فعالیت های (سرمایه گذاری، بودجه ریزی، تولید، جذب نیرو و ...) سازمان را بر آن اساس تدوین می نمودند.

 

 این کارشناس متخصص در حوزه روابط عمومی در ادامه افزود: با گسترش علوم و تحقیقات و همچنین بررسی عملکرد شرکت های موفق در اقصی نقاط جهان، در حال حاضر می توان گفت: سازمان هایی موفق خواهند بود که بتوانند برای رسیدن به اهداف متعالی خود علاوه بر تدوین چشم انداز، باید سناریو های (scenario)متفاوتی را برای موفقیت آینده سازمان، ترسیم و شبیه سازی نمایند.

 

 عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان البرز همچنین بیان داشت: سازمان های که بتوانند برای رخدادهای غیرقابل پیش بینی در جامعه (ازقبیل: بیکاری، کاهش مشتری، کمبود نیروی انسانی ماهر، کاهش تولید، کاهش سرمایه گذاری، استهلاک تجهیزات و کالاهای سرمایه ای و ...) از قبل سناریوهایی طراحی نموده باشند و مدیران و کارکنان خود را با به منظور برخورد با اینگونه بحران ها آموزش داده باشد، بهتر و سریعتر می توانند سازمان خود را از ورطه نابودی و شکست برهانند.

 

وی در ادامه اظهارداشت: با عنایت به اینکه پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط با موضوع "برنامه ریزی سناریو در روابط عمومی در " 30 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود از کارشناسان روابط عمومی و علوم ارتباطات و سایر علاقمندان دعوت به عمل می آید، نسبت به ثبت نام و شرکت در این رخداد علمی و آشنایی با مقالاتی که توسط اندیشمندان و اساتید ارایه خواهد گردید اقدام نمایند.

 

متقاضیان محترم می توانند برای راهنمایی بیشتر در این زمینه با شماره های 88617576 و 88617577 تماس و یا به سایت www.irancpr.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد