درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35208صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 21 مهر 1397 - 18:26
ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد
صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با محوریت موضوع سواد رسانه‌ای و اقتصاد منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با محوریت موضوع سواد رسانه‌ای و اقتصاد منتشر شد.

به گزارش شارا، صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با محوریت موضوع سواد رسانه‌ای و اقتصاد منتشر شد. در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، انجمن‌سواد رسانه‌ای ایران در راستای بررسی تاثیرات رسانه‌ها بر افکار عمومی در حوزه اقتصاد، پرونده ویژه‌ای را منتشر کرده است.

امیرعباس تقی‌پور مدیرمسؤول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله خود به مناسبت انتشار صد و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با عنوان «توسعۀ کالاهای فرهنگی؛ راهکار پیشرفت» آورده است: «دست‌اندرکاران و طراحان سیاست‌های کلان، باید برای حوزۀ فرهنگ اولویت خاصی قائل شوند.»

در ابتدای این‌پرونده گفت‌وگو با حسن بشیر، رئیس هیئت علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با تیتر سواد رسانه‌ای بدون «عدالت محتوایی» بی‌معنا است، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سایر عناوین پرونده مذکور؛ چگونه سواد رسانه‌ای، اقتصاد را مدیریت می‌کند؟ نوشته محمد صادق افراسیابی مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران، سواد رسانه‌ای راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی نوشته معصومه نصیری، قائم مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران، سواد رسانه‌ای، اشتغال و ارزش‌آفرینی نوشته سید بشیر حسینی، مدیر گروه مدیریت و علوم نوین رسانه دانشگاه صدا و سیما، گفتگوی مائده شیرپور با دکتر محمد تقی روغنی‌ها با عنوان «همه نیازمند دانش زندگی در اتاق شیشه‌ای هستیم»، «تاثیر شبکه‌های رسانه‌ای بر چالش‌های اقتصادی »به قلم غلامرضا کاتب، جزیره‌های رسانه‌ای، خطر پیش‌روی سواد رسانه‌ای نوشته سید محمدعلی ابطحی، سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی نوشته «مهدی انجیدنی»، سواد رسانه‌ای راه نجات برند ملی از آشفته بازار مجازی نوشته محمدرضا رستمی، چرا به سواد رسانه‌ای نیاز داریم؟ نوشته سید ناصر بهشتی، لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای در مهندسی اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصاد اجتماع به قلم محمد مهدی انصاری، مصاحبه با ناصر فخاری، رئیس پژوهشگاه دولت اسلامی و رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی: با عنوان «مرز بین شفافیت و عدالت را با «سواد رسانه‌ای» درک کنید!»، شرحی بر نقش تضعیف رسانه‌های مرجع در آشفتگی رفتارهای اقتصادی مردم با عنوان «سندروم پدیده» در اقتصاد، محصول فروپاشی نظام امید نوشته مصطفی انتظاری هروی، «قدرت اطلاعات توانایی غرب در تولید محتوا و بی‌توجهی ما» به قلم محمد خدادی، مرجعیت رسانه‌ای در ایران درحال تغییر است نوشته حمید ضیایی‌پرور، «سواد رسانه‌ای؛ آبی روی آتش التهابات اقتصادی» نوشته سیدپیمان خادم‌الحسینی، «سواد رسانه‌ای و مدیریت بحران‌های اقتصادی» نوشته رئوف آذری، نقش و جایگاه مدیران باسواد رسانه‌ای در کاهش التهابات اقتصادی و معیشتی جامعه نوشته سجاد کرمی نامیوندی، ضرورت ترویج سواد اقتصادی به عنوان یکی از شاخه‌های سواد رسانه‌ای در جامعه به قلم بهاره نصیری، شروع طوفانیِ تلنگانا در جهان نوشته «سومان ردی»، «نگاهی به نقش نرم‌افزارانه رسانه‌ها در حفظ همبستگی ملی و ثبات اقتصادی در فضای بحران» نوشته مرتضی چشمه‌نور، رابطه «سواد رسانه‌ای» و «اقتصاد اجتماعی» با «کارآفرینی اجتماعی» نوشته خسرو سلجوقی هستند.

مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، امیرعباس تقی‌پور و رییس شورای سیاستگذاری این ماهنامه سید غلامرضا کاظمی دینان است. علاقه‌مندان جهت خرید نسخه الکترونیک این شماره و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه می‌توانند از لینک http://www.magiran.com/cmmagazine استفاده کنند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد