درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 06:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35131صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 مهر 1397 - 10:15
مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت
اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت.

 اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی
روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.


به گزارش شارا، مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه در نشست دیروز این شورا که در بیمه پارسیان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: صنعت بیمه باید در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویکردهای جدید مشارکتی را در قالب پروژه‌های بزرگ دنبال کند.


وی افزود اظهارات مدیران عامل صنعت بیمه حاکی است که طرح‌های مشترک این صنعت با هدف فرهنگ‌سازی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای و همچنین آشنا سازی مردم بر مباحث بیمه‌ای می‌تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد .
او گفت: رئیس کل بیمه مرکزی بر اجرای طرح‌های هماهنگ فرهنگ‌سازی تأکید جدی دارد و همین موضوع از سوی مدیران عامل شرکت‌ها نیز در قالب طرح مشترک همکاری با صدا و سیما و مجموعه های بزرگ فرهنگی و آموزشی از طریق سندیکای بیمه‌گران ایران در حال بررسی است.


گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان نیز بر موضوع یکپارچه‌سازی برنامه‌های فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه تأکید کرد و گفت این موضوع در شورای عمومی سندیکا با طرح همکاری صنعت بیمه با صدا و سیما در حال پیگیری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد