درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35131صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 مهر 1397 - 10:15
مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت
اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مطالبات مدیران عامل شرکت‌های بیمه از روابط عمومی‌ها قوت گرفت.

 اظهارات مدیران عامل شرکت‌های بیمه در نشست‌ ‎ های اخیر شورای هماهنگی
روابط عمومی‌های صنعت بیمه نشان می‌دهد که موضوع انعکاس مناسب عملکرد شرکت‌های بیمه و مدیریت فضای رسانه‌ای از جمله مطالبات مدیران صنعت از روابط عمومی‌هاست.


به گزارش شارا، مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت بیمه در نشست دیروز این شورا که در بیمه پارسیان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: صنعت بیمه باید در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، رویکردهای جدید مشارکتی را در قالب پروژه‌های بزرگ دنبال کند.


وی افزود اظهارات مدیران عامل صنعت بیمه حاکی است که طرح‌های مشترک این صنعت با هدف فرهنگ‌سازی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای و همچنین آشنا سازی مردم بر مباحث بیمه‌ای می‌تواند اثر بخشی بالایی داشته باشد .
او گفت: رئیس کل بیمه مرکزی بر اجرای طرح‌های هماهنگ فرهنگ‌سازی تأکید جدی دارد و همین موضوع از سوی مدیران عامل شرکت‌ها نیز در قالب طرح مشترک همکاری با صدا و سیما و مجموعه های بزرگ فرهنگی و آموزشی از طریق سندیکای بیمه‌گران ایران در حال بررسی است.


گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان نیز بر موضوع یکپارچه‌سازی برنامه‌های فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه تأکید کرد و گفت این موضوع در شورای عمومی سندیکا با طرح همکاری صنعت بیمه با صدا و سیما در حال پیگیری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد