درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35096صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 آذر 1400 - 15:20
انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای
وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این فصل کانال‌های بسیاری را برای توزیع مقالات رسانه‌ای در اختیار شما می‌گذارد. اما این سؤال باقی است که «کدام کانال برای مقاله من قابل استفاده است؟» جواب این سؤال کار ساده‌ای نیست و به مقصود و هدف پیام‌های شما و مخاطبان بستگی دارد. در زیر به برخی توضیحات اشاره می‌کنیم:


نامه بهترین و با صرفه‌ترین روش، برای توزیع مقالات به رسانه‌های محلی و منطقه‌ای است. پستخانه‌ها برای پست بسته‌های رسانه‌ای به مناطق و محله‌های مختلف، قابل اطمینان هستند.


دورنگار برای فرستادن خبرهای فوری، اخطاریه‌ها و پیشنهادهای فوری به رسانه‌ها مناسب است. روش خوبی برای توزیع تمامی مقالات خبری نیست.


خدمات الکترونیکی بهترین راه برای توزیع خبرهای اقتصادی به روزنامه‌های بزرگ و نشریات خبری اصلی در یک منطقه یا در سطح بین‌المللی است. اعلامیه‌های ملی درباره‌ تولیدات و محصولات جدید را نیز می‌توان از طریق خدمات الکترونیکی فرستاد. همچنین رسانه‌های جدید، ما را از بسیاری از رسانه‌های قدیمی بی نیاز ساخته است.


مؤسسات جایگزینی مقالات برای رساندن اخبار به روزنامه‌های محلی و هفته نامه‌های کوچک مناسب است، بهترین راه برای فرستادن مقالات مهم است. وقتی می‌خواهید اعلامیه‌ای درباره‌ محصولات و تولیدات یک سازمان بدهید.


سی دی‌ها و دی وی دی‌ها بهترین راه برای گرفتن کپی از مقالات است. البته بطور کلی برای توزیع مقالات قابل قبول نیست.


• پست الکترونیکی برای توزیع عقاید خبری به روزنامه‌نگاران و سردبیران و پاسخ به سؤالات رسانه‌ها و فرستادن مقالات خبری خوب است – اما تنها در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روزنامه‌نگار این روش را درخواست کند.


سایت‌های وب مکانی برای پست مقالات خبری و کپی مقالات برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن است.


شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های موبایلی مکانی مناسب برای پست پیام‌ها، اخبار، اعلامیه‌ها و مقالات خبری برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن و همچنین مخاطبان بطور مستقیم است.


وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد