درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35088صفحه نخست » پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 20:38
ضرر و زیان یک میلیون دلاری رسانه‌های غزنی پس از حمله طالبان
نی یا نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان، می گوید که در حمله اخیر بر ولایت غزنی، به رسانه ها یک میلیون دالر خساره وارد شده، اما تاکنون با آنها کمک صورت نگرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نی یا نهاد حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان، می گوید که در حمله اخیر بر ولایت غزنی، به رسانه ها یک میلیون دالر خساره وارد شده، اما تاکنون با آنها کمک صورت نگرفته است.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری صنا، نی امروز با برگزاری کنفرانس خبری گفته که پس از بررسی کلی از وضعیت رسانه‌های غزنی پس از حمله طالبان به این ولایت، دریافته که این رسانه‌ها خسارات هنگفت مالی کرده و حتی نشرات بعضی از آنان نیز متوقف شده است.

دفتر حمایت کننده رسانه‌های آزاد همچنان خبرنامه‌ی را نشر کرده و گفته که رسانه‌های غزنی در حمله طالبان، ۱۰۵۹۱۶۰ دالر و ۱۳۷۰۲۰۰ افغانی صدمه مالی دیده اند. از ۱۲ رسانه‌ی فعال در غزنی، درحال حاضر چهار رسانه غیرفعال است.

مجیب خلوتگر، رییس دفتر نی در این نشست خبری گفت؛ برعلاوه خسارات مالی که رسانه‌های غزنی متقبل شده اند؛ ۴۵ کارمند رسانه‌یی در این ولایت بیکار شده و یا هم به دلیل تهدید‌های امنیتی کارشان را ترک کرده اند. یافته‌های نی هم‌چنان نشان می‌دهد که ساحۀ پوشش رسانه‌های محلی غزنی کاهش یافته است.

بر اساس گزارش‌ها، دولت افغانستان ۲۸۰ میلیون افغانی را برای بازسازی غزنی در نظر گرفته است؛ آقای خلوتگر همچنان گفت که حکومت باید مقدار قابل ملاحظه‌ی این پول را برای رسانه‌های این ولایت اختصاص دهند تا دوباره فعال شوند.

از سوی دیگر، خبرنگاران و مالکان رسانه‌ها در غزنی به دفتر نی گفته که وضعیت امنیتی در این ولایت تا هنوز به حال عادی برنگشته و رسانه‌های محلی نمی‌توانند از طرف شب نشرات داشته باشند و کارمندان شان در دفتر بمانند.

رسانه‌داران غزنی نیز گفته که حکومت تا اکنون هیچ‌گونه همکاری با رسانه‌های که در اثر حمله طالبان به این ولایت متضرر شده اند، نکرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد