درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 23:40   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35085صفحه نخست » پنجشنبه، 12 مهر 1397 - 21:10
گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت"/ بیش از یک میلیون تن از مردم سوئد دسترسی ناچیزی به اینترنت دارند
در گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت" که امروز انتشار یافت تمرکز بر آن چیزی است که "حاشیه نشینی دیجیتال " خوانده می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در گزارش سالانه "سوئد‌ی‌ها و اینترنت" که امروز انتشار یافت تمرکز بر آن چیزی است که "حاشیه نشینی دیجیتال " خوانده می شود.
 
 این گزارش نشانگر محرومیتی است که شامل بیش از یک میلیون نفر از مردم سوئد است.
 
 در این گزارش که بنیادی مستقل به نام بنیاد
اینترنت در سوئد تهیه می کند اصطلاج حاشیه نشینی اینترنتی استفاده از اینترنت یک بار در هفته یا کمتر از آن تعریف می شود.
 
 مونس یوناسون، مسئول امور راهبردی (استراتژی) بنیاد اینترنت می‌گوید که اکثر خدمات امروزه بصورت دیجیتالی انجام می گیرد و از این رو بیش از یک میلیون نفر از مردم سوئد در این زمینه مورد بی توجهی هستند.
 
 مونس یوناسون ادامه دهد که کسانی که به نددرت یعنی یک بار در هفته و یا کمتر از آن از اینترنت استفاده می کنند خود را محروم از دسترسی به اطلاعات و شرکت در عرضه دیجیتال جامعه می دانند.
 
 گزارش بنیاد اینترنیت حاکی از آن است که اکثریت افراد "محروم" از اینترنت سالمندان هستند . اولا نیلسون، کارشناس سازمان ملی بازنشستگان سوئد (PRO) این نکته را تایید می کند که بسیاری از اشخاص سالمند احساس نوعی حاشیه نشینی در عرصه دیجیتال دارند. به گفته او این امر می تواند برای نمونه ناشی از دیجیتالی شدن بسیاری از وسایل خدماتی مانند دستگاه های پارکینگ باشد یا ناشی از کمتر شدن یا ناپدید شدن معاملات با پول نقد باشد.
 
 وی ادامه می دهد که این موضوع حتی شامل کسانی است که کامپیوتریا تلفن های هوشمند دارند. بسیاری از اعضای ما دارای کامپیوتر هستند اما از آن بسیار کم استفاده می کنند و واضح است که اگر آنها کار با کامپیوتر را یاد بگیرند باید با انجام کار و تمرین، چگونگی آن را فراموش نکنند و گرنه در نهایت از کامپیوتر یا تلفنی که دارند استفاده ای نمی کنند.
 
 از سوی دیگر ،در مورد نسل های جدید و کودکان، محرومیت یاد شده بسار نادر است. در تهیه گزارش امسال بنیاد اینترنت با پدران و مادران بچه های خردسال صحبت شده است و نتیجه این تحقیق نشان می دهد که یک چهارم کودکانی که حتی کمتر از یک سال دارند به نحوی با اینترنت مثلا برای بازی و تماشای ویدئو و غیره پیوند دارند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد