درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:50   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35017صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 5 مهر 1397 - 18:51
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان: روابط عمومی‌ها همواره در دستگاه‌های اجرایی مظلوم واقع شده‌اند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: روابط عمومی‌ها همواره در دستگاه‌های اجرایی مظلوم واقع شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: روابط عمومی‌ها همواره در دستگاه‌های اجرایی مظلوم واقع شده‌اند.

به گزارش شازا به نقل از مهر، کریم الله شعبانی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان
روابط عمومی و جمعی از اصحاب رسانه استان افزود: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ دستگاه اجرای بوده و پل ارتباطی بین افکار عمومی و سازمان‌های اجرایی هستند.

وی ادامه داد: اگر مدیران به نقش هنرمندانه روابط عمومی‌ها واقف باشند و اجازه کار حرفه‌ای و خلاق به فعالان این بخش بدهند، موفقیت سازمان تضمین می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: اگر دستگاه اجرایی فقط به درون خود بپردازد و از برون غافل شود، به اهداف سازمانی خود نمی‌رسد و شکل ضعیفی از کارکرد دستگاه را ارائه خواهد کرد.

شعبانی گفت: به واسطه فعالیت خوب انجام شده در این بخش، روابط عمومی استانداری زنجان به عنوان روابط عمومی برتر در کشور انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مدیران باید به تعریف واقعی از روابط عمومی برسند و دیدگاهشان را نسبت به آن بالا ببرند، افزود: روابط عمومی‌ها با ارتباط با افکار عمومی و رصد اطلاعات مسائل را پیش بینی می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی‌ها در نتیجه دیدگاه مدیران همواره با فراز و نشیب‌هایی روبرو است، افزود: امروز دیگر همه پذیرفته‌اند که در عصر ارتباطات و اطلاعات نقش اصلی بر عهده روابط عمومی‌ها است.

شعبانی افزود: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین سازمان‌ها و مردم هستند و روابط عمومی‌ها به مثابه چراغ یک سازمان هستند که در نتیجه فعالیت آنها تاریکی‌ها روشن می‌شود.

همچنین مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: تلاش کردیم بالاترین تعامل و همراهی را با مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان داشته باشیم.

ادریس سالاری با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته تلاش کردیم تا پیام‌های اقشار و طبقات مختلف مردم را بدون واسطه در اختیار مدیران قرار دهیم، افزود:

مردم‌داری، پاسخگویی سریع و ارتباط با نخبگان و منتقدان و اقشار مختلف از جمله مطالبات استاندار بود که مجموعه روابط عمومی تلاش کرد طی ۲ سال گذشته بر آنها تمرکز کند.

در این نشست با تجلیل از خدمات ادریس سالاری مدیرکل قبلی روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری زنجان، حسن مظفری ابتدای به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان منصوب شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد