درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 20:10   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34998صفحه نخست » سه شنبه، 3 مهر 1397 - 18:51
محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک
شبکه فیس بوک با شکایت جمعی از کارکنانش روبرو شده که به دلیل سر و کار داشتن دائم با تصاویر و ویدیوهای زننده و تکان‌دهنده دچار عارضه‌ای روانی شده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه فیس بوک با شکایت جمعی از کارکنانش روبرو شده که به دلیل سر و کار داشتن دائم با تصاویر و ویدیوهای زننده و تکان‌دهنده دچار عارضه‌ای روانی شده‌اند.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک در آمریکا با شکایاتی روبرو شده که کاستی‌ها در حفاظت از کارکنان در برابر پیامدهای مخرب محتوای وب را هدف گرفته است.

به گزارش روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه، یکی از کارکنان پیشین فیس‌بوک که به گفته وکلایش، وظیفه مشاهده و حذف تصاویر و ویدیوهای زننده و مبتذل را بر عهده داشته به دلیل ابتلا به ضایعه موسوم به "اختلال استرس پس از سانحه" (PTSD) از این شرکت شکایت کرده است.

کاری نلسون، وکیل این شاکی فیس‌بوک از دفتر وکالت "برنز چارست" دوشنبه دوم مهر (۲۴ سپتامبر) گفت، این شاکی که به صورت پاره‌وقت استخدام شده بود روزانه با هزاران ویدیو و تصویر با محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان، تجاوز، شکنجه، بریدن سر، خودکشی و قتل بمباران می‌شد.

نلسون گفت، فیس‌بوک وظیفه‌اش در حفظ امنیت این کارمند خود را از یاد برد. به گفته او، فیس‌بوک برای پالایش محتوای خود از کارمندان پاره‌وقت استفاده می‌کند که با توجه به محتوای تکان‌دهنده این پست‌ها از آسیب‌های "جبران‌ناپذیر" روانی ناشی از شغل خود رنج می‌برند.

فیس‌بوک در پاسخ، ضمن تأیید دشواری‌های این کار گفت: «به همین دلیل است که ما کار حمایت از کارکنان خود را به صورتی غیر قابل باور جدی می‌گیریم.»

فیس‌بوک می‌گوید، کارکنانش از دوره‌های آموزشی ویژه و کمک‌های روانشناسی برخوردار می‌شوند. به علاوه، شرکای فیس‌بوک نیز از این شرکت درخواست چنین دوره‌ها و کمک‌هایی کرده‌اند.

به گفته وکلا، سلنا اسکولا، شاکی این پرونده از سان فرانسیسکو از ژوئن سال ۲۰۱۷ به مدت نه ماه از طریق یک شرکت کاریابی مشاغل پاره‌وقت در فیس‌بوک مشغول به کار شد. او مدتی بعد به اختلال استرس بعد از سانحه مبتلا شد.

دفتر وکالت "برنز چارست" می‌کوشد شکایتی گروهی از سوی تمامی کارمندان آسیب‌دیده فیس‌بوک تنظیم کند. این دفتر خواستار تأسیس صندوقی برای آزمایش‌های پزشکی و مراقبت‌ از کارکنان این شبکه اجتماعی است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد