درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34941صفحه نخست » سه شنبه، 27 شهریور 1397 - 10:59
«آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
نمایش «آخر خط» به کارگردانی احمد عظیمی از هفته اول مهر ماه در پلتفرم روبرو اجرا می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمایش «آخر خط» به کارگردانی احمد عظیمی از هفته اول مهر ماه در پلتفرم روبرو اجرا می شود.
 
 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از
روابط عمومی گروه، نمایش «آخر خط» اثر پیتر تورینی نویسنده آلمانی به کارگردانی احمد عظیمی از هفته اول مهرماه در پلتفرم روبرو اجرا می شود. این اثر به عنوان یکی از مونولوگ های شناخته شده معاصر که نقدی است بر دنیای امروز و ماهیت رسانه، قصه روزنامه‌نگاری را روایت می کند که در انتهای مسیر خود است و می خواهد دست به خودکشی بزند اما قبل از آن، اعترافات تکان دهنده ای از ساز و کار رسانه و ساختار قدرت را بیان می کند.
 
 کارگردان این نمایش با اشاره به شکل نوین متن و شیوه اجرایی آن گفت: «آخر خط» یکی از آثار برجسته تورینی است که در نقاط مختلف جهان بارها به روی صحنه رفته اما ما در این اجرا تلاش کرده ایم علاوه بر اینکه مفاهیم مورد اشاره در متن اصلی را مورد نظر قرار دهیم رویکردی روانشاسانه هم به آن داشته باشی به همین جهت اجرایی سوررئال از این متن را شاهد خواهیم بود که واقعیت همواره در آن پنهان است.
 
 وی افزود: «آخر خط» از دنیای انسانی می گوید که خیلی چیزها را زیر پا گذاشته تا به موفقیت برسد اما واقعیت زندگی اش شبیه بسیاری از انسان های دیگر است و اگر به دقت به زندگی خودمان نگاه کنیم احتمالا شباهت هایی میان او و خودمان را پیدا کنیم.
 
 عظیمی با اشاره به فضای سوررئال این نمایش گفت: تورینی این شخصیت را غرق شده در دروغ و ریا معرفی می کند تا جایی که دیگر در زندگی او مرز میان واقعیت و دروغ مشخص نیست. فکر می کنم این تشبیه نویسنده مهمترین راهنمای ما در تحلیل و اجرای این اثر بوده است.
 
 این اثر با بازی دانیال خیری خواه از سوم مهرماه ساعت ۲۰ در پلتفرم عمارت روبرو اجرا خواهد شد.
 
 دیگر عوامل این نمایش عبارتند از عطیه السادات جعفرنیا طراح گرافیک و تبلیغات، محمد باقر کشاورز و امین جلیلی ساخت تیزر، سوگل ایران پور هماهنگی و اجرا، محمد مهدی بهتابان جلوه های صوتی.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد