درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 03:54   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3490صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 8 خرداد 1392 - 05:31
آمادگی مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات برای همکاری و تعامل با رسانه‎ ها و خبرنگاران
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید دارد: برای تضارب و تعامل با رسانه‎ ها، خبرنگاران و جامعه بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی بر خود لازم می دانم با جریانات مختلف و تمامی این عزیزان ارتباطات تنگاتنگ داشته باشم، از نظر آنان آگاه شوم و دیدگاه ‎های خود را نیز به ایشان بگویم و نهایتا با اصل همدلی و همفکری در صحنه ها و عرصه های مختلف حضور یابم.
  

شارا- " علی افتخاری" مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید دارد: برای تضارب و تعامل با رسانه‎ها، خبرنگاران و جامعه بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی بر خود لازم می دانم با جریانات مختلف و تمامی این عزیزان ارتباطات تنگاتنگ داشته باشم، از نظر آنان آگاه شوم و دیدگاه‎های خود را نیز به ایشان بگویم و نهایتا با اصل همدلی و همفکری در صحنه ها و عرصه های مختلف حضور یابم.

 

به گزارش شارا، علی افتخاری که با تازگی عهده دار مسوولیت مدیریت عالی روابط عمومی وزارت ارتباطات شده است، به مناسبت تودیعش در این مسوولیت در نوشتاری آورده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیا و حافظا و قاعدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه عرضک و طوعا و تمتعه فیها طویلا
قال امیر المومنین علی (ع):
الان بیدی و عنا بید غیری و الدهر عادته
امروز مسوولیت بر دوش بنده است و فردا روز بر دستان دیگری و این عادت روزگار است. با استعانت از درگاه حضرت حق و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له الفداو تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) خداوند متعال را سپاسگزارم تا حقیر را، در عرصه ای دیگر می آزماید و امیدوارم با تلاش و کوشش و همت خود و عنایات اهل بیت (علیهم السلام) و همکاری صمیمانه و بی دریغ تمامی عزیزان و همکاران در بخش‎های مختلف وزارت ارتبات و فناوری اطلاعات، در این آزمون و مرحله نیز سربلند بیرون بیایم و در این میان آنگونه گذر خواهم نمود که آمادگی تحویل این وظیفه خطیر را حتی برای ی روز آینده به فرد دیگری را داشته باشم و تدبیر و برنامه ریزی و اقتدار آنگونه که گویی ساها در خدمت شما عزیزان خواهم بود.
عرایض خود را خلاصه می نمایم و عرض می کنم که خود را مکلف به حضور در تمامی میدان‎هایی که نفعی عاید انقلاب یا ضرری از آن دفع گردد می‎دانم و بطور مشخص بر این باورم که جهت پیشبرد اهداف مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه راهکارهای مختلف که در گذشته توسط برادران عزیزم جناب آقایان حسین پور، مهندس هراتیان نژادی و دکتر زارعیان به آنها پرداخته می‎شده است را پیگیری نمایم.
1- کمک به ارتقاء و تعمیق روحیه دینی و نشاط اطلاع رسانی شفاف و دقیق و همدلی فی مابین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تمامی واحدهای وزارتخانه
2- بالابردن تحلیل و بینش سیاسی و اجتماعی در روابط عمومی و ایجاد بستر مناسب جهت تسهیل ارتباط تمامی دستگاهها با وزارتخانه
3- زنده نگهداشتن روحیه آرمانخواهی و ایجاد جریانی منطقی، معتدل و مقتدر در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
4- استفاده از ابزارهای نوین و علمی و کارآمد و بکارگیری ارتباطات سالم و مفید جهت نشان دادن چهره فنی و تخصصی و انقلابی و ایثارگری و بطور کلی واقعیات و فعالیتهای تمام بخشهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیروهای خدوم آن
5- کمک به ایجاد جو صفا و صمیمیت بین نیروهای خودی و کادر مرکزی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، ادارات کل روابط عمومی دستگاهها و شرکتهای زیر مجموعه و همکاری همه جانبه با تمامی آنها با تمام گرایشات متعدد تخصصی وخبری
6- سازماندهی و آموزشهای نوین اطلاع رسانی و ارتباطاتی تا سطوح خاص مدیران و کادر مرکزی روابط عمومی ها جهت بکارگیری
7- ایجاد زمینه فعالیتهای مختلف همکاری و همدلی با شورایعالی اطلاع «سانی دولت / سازمان صدا و سیمای ج .ا. ا/ خبرگزاری های روزنامه ها / سایت ها و خبرنگاران محترم و شورای فرهنگی وزارتخانه و بسیج نهایتا استفاده ارزشی از آن فعالیت‎ها
8- بستر لازم جهت جهادی علمی و شایسته و استفاده از فناوری روز دنیا و ارتباط با دانشگاهیان و صاحب نظران علوم ارتباطات و روابط عمومی در امور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

برای ورود و شروع به کار هم قائل به دوگونه حرکت می باشم .1) فعالیتهای عمومی: حرکتی که به سمت یک جریان زلال فضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را شفاف نماید.
فعالیتهای خاص و ویژه و نخبگان که حسب تدابیر مقام عالی وزارت و اعضای محترم شورای معاونین در این خصوص برنامه ریزی خواهم داشت.
برای حرکت عومی معتقدم که باید روان سازی و شفاف سازی در عین رعایت تمام نکات و مسائل و دغدغه های اصلی وزارتخانه بستر سالم و آسوده ای جهت ارائه تسهیلات به مردم و همکاران بدنه وزارتخانه در درجه اول و همکاران و کادر مرکز اطلاع رسانی در درجه دوم ایجاد و لحاظ گردد.
در جهت تضارب و تعامل با سازمان صدا و سیما / شورایعالی اطلاع رسانی / خبرگزاریها / سایت ها / مجامع خبری/ خبرنگاران و بطور کلی و شورای فرهنگی و بسیج وزارتخانه جامعه بزرگ ارتباطات و اطلاع رسانی بر خود لازم می دانم با جریانات مختلف و تمامی این عزیزان ارتباطات تنگاتنگ داشته باشم، از نظر آنان آگاه شوم و دیدگاههای خود را نیز به ایشان بگویم و نهایتا با اصل همدلی و همفکری در صحنه ها و عرصه های مختلف حضور یابم.
اینجانب خود را وامدار هیچ فرد یا گروه یا جناح خاصی نمی دانم و در تقسیم بندی خطوط و ملاک و ارزشها فقط تقوی را ملاک می دانم و از آن جایی که، امروز نظام نیازمند افراد متخصص و متعهد و کارآمد است با حفظ حیطه آبرو و حیثیت و شان و منزلت انسانی افراد و اصل شفاف سازی و اطلاع رسانی سریع و دقیق را مقدم بر تمام فعالیتهای خود می دانم .
اینجانب درونگرایی در حیطه وظایف اطلاع رسانی و روابط عمومی را یکی از خطرات بسیار بزرگ برای خانواده روابط عمومی دانسته و قائلم که همه افراد و نیروها و همکاران در یک سازمان که خانواده ای بزرگ را تشکیل می دهند، با تمسک به سه اصل مهم اسلام ، ولایت و رهبری و اتحاد و همدلی باید همزیستی و همکاری سازنده و صادقانه ای با یکدیگر داشته باشند.
در پایان نیز بعرض می رسانم که جهت رسیدن به روابط عمومی مطلوب و داشتن سازمانی آرمانی و دلخواه باید علاوه بر تحول بنیادین و محور قراردادن جذب نیروهای نخبه (خدامحوری، دینداری ، ولایت پذیری ، آرمانخواهی، وامدار نبودن و مجهز بودن به علم و اهل عمل بودن) را از وظایف اصلی خود و یکایک برادران و همکاران در روابط عمومی ها دانسته و نقش خطیر آنها را در شفاف سازی و روان سازی فعالیتهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهم می دانم.
ضمن تشکر از حسن توجه و حسن اعتماد وزیر محترم و مسئولین به بنده حقیر، خود را موظف به توجه به دستورات مقام عالی وزارت و تکالیف قانونی خود می دانم و وظیفه خویش را ایجاد زمینه حضور پررنگ، عالمانه، دردمندانه و با آسایش مدیران وزارتخانه و همکاران ، با اقتدار می دانم. آنچه عرض نمودم اعتقاداتم بود برای شروع فعالیتی خطیر و حساس و در این عرصه دست نیاز و کمک به سوی یکایک بزرگان و دوستان انقلابی و مدیران حاضر در جلسه دراز می نمایم.
در خاتمه امیدوارم دعا بفرمائید انشاء ا... همگی از شهدای دوران جهاد اکبر باشیم. انشاء ا...
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار


والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

علی افتخاری

ششم خردادماه هزار و سیصد و نود و دو

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد