درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34896صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 22 شهریور 1397 - 01:13
دروغ چهار رنگ دارد
بشر اصرار عجیبی دارد که دروغ گفتن را انکار کند. در صورتی که به طور میانگین، آدمها دو بار در طول روز، دروغ می گویند. جمعی مطرح می کنندکه دروغ گفتن، مزیت باهوش بودن انسان است.
  

بشر اصرار عجیبی دارد که دروغ گفتن را انکار کند. در صورتی که به طور میانگین، آدمها دو بار در طول روز، دروغ می گویند. جمعی مطرح می کنندکه دروغ گفتن، مزیت باهوش بودن انسان است.

بعضی ها معتقدند بشر چاره ایی نداشت جز اینکه مقدم بر هر چیزی، خودش را گول بزند تا بتواند دیگران را با دروغش بفریبد. عده ایی معتقدند بشر برای رویارویی با وحشت زندگی و طبیعت خشن، به ناگزیر به دروغ پناه برد.

خلاصه اینکه همه موجودات زنده برای بقای شان راه دیگری جز کلک و دروغ و فریب و بلوف ندارند.

1- دروغ سفید
ادعا می شود که این نوع دروغ در حقیقت به خاطر تاثیر مثبتش ایجاد می شود. مثلا اگر مادرمان احوال مان را پرسید به وی نمی گوئیم که هفته دیگر یک جراحی نسبتا خطرناک در انتظارمان است.

2- دروغ خاکستری
اغلب دروغ هایی که می گوئیم از نوع خاکستری است. مقداری از دلایل این نوع دروغ به خاطر دیگران است و مقداری از آن نیز به خاطر منفعت خودمان است.

دوست نزدیک ما به خاطر محبت بی دریغ ما، کاملا وابسته به کمک ما شده است و بیش از دو ماه است مهمان ما است. ما به دروغ، به او می گوئیم صاحبخانه از وجود نفر دوم در آپارتمان، ایراد گرفته است. ما با این کار دوست مان را وا می داریم مسئولیت زندگی اش را جدی بگیرد. در ضمن زندگی خودمان به حالت دلخواه مان بر گردد.

3 – دروغ سیاه
وقتی به شکلی کاملا خودخواهانه دروغ می گوئیم و مثلا با یک نفر دیگر شریک یک جرم هستیم ولی برای فرار از عقوبت کار، همه عملی که مرتکب شدیم را به دیگری نسبت می دهیم. این نوع دروغ می تواند به شکل خطرناکی برای طرف مقابل مضر باشد.

4- دروغ قرمز
این نوع دروغ با نیت انتقام ایجاد می شود. دروغ گفتنی که حتی منفعت و موقعیت ما را هم در خطر می اندازد ولی ریسک می کنیم چون با تمام وجود دوست داریم طرف مقابل را تخریب کنیم.

 



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد