درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3481صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 7 خرداد 1392 - 09:37
سایه روشن های روابط عمومی کشور از زبان جمعی از نامزدهای دوره یازدهم ریاست جمهوری
دراین برهه حساس کشور که وظیفه همه نهادها و موسسات و انجمن های کشور، تشویق آحاد مردم به حضور پررنگ در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نیز بنا بر رسالت خطیر رسانه ای و اطلاع رسانی بر آن شد تا دیدگاه های جمعی از نامزدهای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری پیرامون ارتباطات و روابط عمومی را در اختیار جامعه بزرگ روابط عمومی قرار دهد که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد...
  

شارا، زهرا بابازادگان- دراین برهه حساس کشور که وظیفه همه نهادها و موسسات و انجمن های کشور، تشویق آحاد مردم به حضور پررنگ در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) نیز بنا بر رسالت خطیر رسانه ای و اطلاع رسانی بر آن شد تا دیدگاه های جمعی از نامزدهای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری پیرامون ارتباطات و روابط عمومی را در اختیار جامعه بزرگ روابط عمومی قرار دهد که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد...

 

محمدباقر قالیباف: نقش روابط عمومی در توسعه حساس است
محمدباقر قالیباف گفت: روابط عمومی با گسترش اطلاعات در جامعه زمینه مداخله دانش مدار مردم را در توسعه ایجاد می‌کند.
شهردار تهران با بیان این که افزایش میزان امید به زندگی و ایجاد آرامش عمومی از دستاوردهای روابط عمومی توسعه محور است گفت: اعتماد مخاطب بالاترین سرمایه برای روابط عمومی‌ها بوده و صداقت بهترین راهبرد برای کسب و تقویت اعتماد ملی و همچنین اخلاق‌گرایی و التزام به شفافیت در کسب اخبار و اطلاع رسانی و تدوین نظام نامه اخلاق و پایبندی به آن از دیگر ویژگی های آن است.
محمد باقر قالیباف با اشاره به موضوع توسعه و نقش روابط عمومی در آن گفت: در تعریفی قدیمی روابط عمومی را چشم، گوش و زبان سازمان می‌دانستند اما امروزه از روابط عمومی‌ها به عنوان مغز سازمان یاد می‌شود.
وی افزود: نگرش نسل جدید نسبت به روابط عمومی نگرشی تازه و بدیع است و این بدان معنی است که روابط عمومی هنر برقراری ارتباط با مردم را با هدف جلب رضایت آن‌ها که منجر به اهمیت یافتن حقوق شهروندی است انجام می‌دهد.
محمد باقر قالیباف در ادامه گفت: امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان عناصری قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی می‌شوند و بخشی از سازمان هستند که وظیفه تجزیه و تحلیل افکار عمومی، یافتن نقاط ضعف و قوت، شناخت فرصت‌ها و تهدید‌ها را داشته و به دنبال آن هستند تا با در نظر گرفتن محدودیت‌ها بهترین روش استفاده از فرصت‌ها را برای سازمان طراحی کنند.
شهردار تهران روابط عمومی را یک وظیفه و کار مدیریتی دانست که به ایجاد و حفظ خطوط دوجانبه ارتباطی و همکاری متقابل میان سازمان و عموم مردم کمک می‌کند و افزود: روابط عمومی پیوسته از نظرات عموم آگاه و نسبت به آنها پاسخگو و مسئولیت مدیر را برای خدمت در جهت منافع عموم تعریف می‌کند و به آن یاری می‌دهد تا با شجاعت تغییرات سازمانی را پذیرفته و به نحوی موثر آن را به خدمت بگیرد و به عنوان یک سیستم هشدار اولیه و حس‌گر قوی کار کند.
قالیباف افزود: در چنین مسیر توسعه‌ای، روابط عمومی نقش و جایگاه ویژه‌ای یافته و نه تنها زمینه ساز توسعه بلکه کلید ورود به توسعه است.
شهردار تهران با بیان این که روابط عمومی توسعه محور با هدف کمک به رفع مشکلات سازمان‌ها و گروه‌های اجتماعی مرتبط با آن‌ها، به گونه‌ای عمل می‌کند که منافع هر دو طرف به طور همتراز تامین شود، افزود: متخصصان روابط عمومی می‌توانند با استفاده از توانایی‌های خود، مردم را به سمت رشد، پیشرفت و توسعه رهنمون سازند و از وظابف مهم روابط عمومی در برنامه‌های توسعه، رساندن اطلاعات به همه بخش‌های جامعه است تا همگی آنها فرصت مداخله و مشارکت در توسعه را داشته باشند.
قالیباف خاطر نشان کرد: نوعی از آگاهی که محصول گفتگوی متقابل میان مدیران و جامعه با یکدیگر و در درون خود و در یک فضای آزاد، متوازن و برابر است که بی‌تردید در ان هر دو طرف، حق اظهار نظر داشته و معیار پذیرش دیدگاههای طرفین باشد، عقلانیت و منطق است.
شهردار تهران افزود : روابط عمومی توسعه محور بایستی نقش ایده پردازی، برقراری ارتباط و نقادی را بر عهده گرفته و منعکس کننده خواست‌ها، نیازها و واکنش‌های بیرونی سازمان به داخل جامعه باشد و به عنصری توجیه کننده برای سازمان بدل نشود.
به گفته قالیباف، روابط عمومی به عنوان مهندس توافق و تفاهم، نقش راهبردی در سازمان‌ها و موسسات دارد به طوری که یک روابط عمومی کارآمد، تخصصی و کارشناسی می‌تواند سازمان یا موسسه خود را در جامعه مورد اقبال و محبوبیت و رضایت افکار عمومی قرار دهد و در صورت نداشتن چنین ویژگی‌هایی، جامعه از سازمان مربوط رویگردان شده و با افزایش انتقادها ، شکایت‌ها و بی‌تفاوتی‌های مردم که نتیجه‌ای جز ورشکستگی و بی‌اعتباری نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه توسعه به معنای رشد تدریجی برای پیشرفته‌تر شدن، قدرتمند شدن و حتی بزرگتر شدن است تصریح کرد: توسعه کوششی است برای ایجاد تعادلی تحقق نیافته یا راه حلی برای رفع فشارها و مشکلاتی که پیوسته بین بخش‌های مختلف زندگی اجتماعی و انسانی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: توسعه جریانی است که در خود، تجدید سازمان و سمت‌گیری متفاوت کل نظام اقتصادی، اجتماعی را به همراه دارد.
به گفته شهردار تهران توسعه به معنای بازسازی جامعه بر اساس اندیشه‌ها و بصیرت‌های تازه است و امکان دسترسی مردم به فرصت‌های مناسب و پایدار را برای ارتقای سطح زندگی خود و دیگران معنی می‌کند.
قالیباف تاکید کرد: توسعه صرفا به معنای بهبود زندگی مادی نیست بلکه توسعه کامل زمانی اتفاق می‌افتد که انسان بتواند در مسیر کمال و تعالی قدم برداشته و تفکر کند و در تصمیم‌گیری‌های موثر فرصت مشارکت پیداکند، مشارکتی که نه تنها نخبگان بلکه مردم عادی را نیز در بر گیرد و مبتنی بر آگاهی همه جانبه باشد که مشارکت عمومی را به مشارکت معنا دار آنها ارتقا می‌دهد و نتیجه آن رقم زدن زندگی جدیدی است که موجب حرکت به سمت حیات طیبه اسلامی را فراهم می‌کند.
وی ورزیده کردن جامعه را از نشانه های روابط عمومی توسعه محور دانست که با کنش و واکنش متقابل با مردم، تمرین انتقادپذیری به آنها، نگاه به خود، توجه به محدودیت‌ها و تنظیم خواسته‌ها موجب می‌شود تا در صورت بروز بحران و یا کاستی‌های معمول آحاد جامعه از خود ظرفیت و انعطاف نشان داده و با همدردی و همدلی کردن با مسئولان برای حل مشکلات گام برداشته و خود را در اداره کشور سهیم بدانند.
شهردار تهران با بیان اینکه افزایش میزان امید به زندگی و ایجاد آرامش عمومی از دیگر دستاوردهای روابط عمومی توسعه محور است گفت: اعتماد مخاطب بالاترین سرمایه برای روابط عمومی‌ها بوده و صداقت بهترین راهبرد برای کسب و تقویت اعتماد ملی و همچنین اخلاق گرایی و التزام به شفافیت در کسب اخبار و اطلاع رسانی و تدوین نظام نامه اخلاق و پایبندی به آن از دیگر ویژگی‌های آن است.
وی با بیان اینکه توجه به اثر گذاری و روشن کردن حقیقت برای جامعه دو عامل تعیین کننده در روابط عمومی‌ها است گفت: به فرموده مقام معظم رهبری " گاهی انسان توضیح هم می‌دهد، بیان هم می‌کند اما بی‌فایده چون نوع بیان اثر گذار و باور برانگیز نیست و حقیقت را درست روشن نمی‌کند" . و این از آسیب‌های جدی موجود در این عرصه است.
دکتر قالیباف در ادامه گفت: در یک جامعه اسلامی و یک نظام دینی همه مردم حاکم هستند و همه هم می‌توانند بازخواست و نظارت کنند و هیچ کس از دایره مشارکت و دخالت در امور عمومی ممنوع یا محدود نیست و در چنین جامعه‌ای به روابط عمومی به عنوان کانون تفکر نگریسته می‌شود.
وی تصریح کرد: نوع آوری و خلاقیت، واهمه نداشتن و به پیشواز دگرگونی‌ها رفتن و استفاده از فناوری‌های روز در زمینه تبادل اطلاعات، ایجاد روابط عمومی‌های الکترونیک، استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه و انجام کار حرفه‌ای و نه کار سیاسی و عوام پسندانه، رجوع به آداب و رسوم ملی و مذهبی توجه به آموزش و پژهش در حوزه ارتباطات از خصوصیات دیگر روابط عمومی است.
وی هنر روابط عمومی را یافتن رمز نفوذ توامان در افکار و در دل ها دانست و گفت: در چنین وضعیتی است که می توان به کمک روابط عمومی برای دست یابی به توسعه ای همه جانبه اقدام کرد با این شرط که دست اندرکاران روابط عمومی نیز در استفاده از شیوه ها و تکنیک هایی که از طریق آنها در پی کمک به فرآیند توسعه هستند ، اهداف و نتایج توسعه را مئ نظر داشته باشند.( پنجمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌ ایران)
 

علی اکبر ولایتی: روابط عمومی‏‌های اسلامی برای اتحاد جهان اسلام تبلیغ کنند
دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور عالی امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت: رسالت اصلی روابط عمومی ‏های اسلام مقابله با هجمه ‏های فرهنگی غرب با تبلیغ اسلام است و در این راه هراسی از هیچ ملامتی نباید داشته باشند.
دکتر ولایتی با اشاره به مکاتب مختلف سیاسی که در زمان‏ های مختلف در کشورهای اسلامی حاکم بوده اند گفت: هیچ مکتب سیاسی به جز اندیشه ‏های اسلامی و مکتب اسلامی در کشورهای مسلمان به پیروزی نخواهد رسید.
مشاور عالی بین الملل مقام معظم رهبری با اشاره به این که نظام‏ های سلطه با قصد منزوی کردن دین در جوامع بشری به دین ستیزی و ترویج اومانیسم می پردازند در تشریح تعابیر جهان غرب از اومانیسم گفت: اومانیسم غربی به قیمت تأمین رفاه مردم اروپا و آمریکا، به ذلت نشاندن دنیا و غارت اموال سایر ملت‏ ها را توجیه می کند. به عنوان مثال حضور ناوگان آمریکا در خلیج فارس را به بهانه تأمین منافع ملت آمریکا موضوعی طبیعی جلوه می دهند.
وی افزود: آن ها قوانین و ارزش‏ها را آن گونه که می خواهند تفسیر می کنند و هر کسی مخالف آمریکا باشد از نظر آن ها مخالف حقوق بشر است.
دکتر ولایتی با اشاره به این که دموکراسی موردنظر آنها باید مطابقت با اهداف و منافع آمریکایی ‏ها داشته باشد، تصریح کرد: در کشورهایی که بخواهند با دموکراسی مستقل خود در برابر غرب ایستادگی کنند از نظر آن ها دموکراسی محسوب نمی شود چرا که کشورهای مستقل ارزش‏های غرب را قبول ندارند.
وی با بیان این که دموکراسی که در آن دینداری محور حرکت باشد دموکراسی مورد پذیرش غرب نیست، به ذکر رویدادهای تاریخ که حاکی از روحیات استعماری و سلطه طلبانه غرب است، افزود: علم، فرهنگ، تبلیغات و روابط عمومی ابزاری در دست غرب است تا اهداف شوم خود را با کمک این ابزار محقق سازند.
دکتر ولایتی خاطرنشان ساخت: علم اسیر سلطه طلبان است. آن ها فرهنگ، تبلیغات و روابط عمومی را اسیر کرده اند و در هر کجا که بحث احیای اسلام و ارزش‏های دینی مطرح است به شدت با آن مقابله می کنند.
وی با بیان این که تمامی مکتب‏ های غیراسلامی از جمله مکتب کمونیسم و لیبرالیسم در کشورهای اسلامی شکست خورده اند، تصریح کرد: نظام‏ های سیاسی غیراسلامی در کشورهای مختلف به بن بست رسیده است و وعده‏های سراب گونه این نظام‏ها کارایی خود را از دست داده است.
دکتر ولایتی با اشاره به بحارن‏ های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در کشورهای اروپایی پیشنهادهای اتحادیه اروپا برای رفع مشکلات کشورهایی نظیر یونان را تحمیلی قلمداد کرد.
وی افزود: در تمامی کشورهای مسلمان، مکاتب غیراسلامی به لحاظ عقلی و نقلی مقبولیت ندارند و بیدرای اسلامی که از سوی غرب به بیداری عربی تعبیر می شود در راستای مقابله با اسلام خواهی مردم جهان اسلام است.
دکتر ولایتی با بیان اینکه برخی واقعیت ‏ها مثل خورشید غیر قابل انکار هستند، گفت: بیداری اسلامی از کشور ایران اسلامی شروع شد و اینک ایران اسلامی پرچمدار وحدت جهان اسلام است.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تأکید بر نقش روابط عمومی‏ های اسلامی در ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی در حساس ترین و غنی ترین سرزمین‏ها واقع شده اند و یک چهارم جمعیت جهان مسلمان است که با وحدت و همدلی می توانند یکی از قدرت‏ های بزرگ دنیا را در سایه بازگشت به اسلام و وحدت اسلامی به وجود آورند.
دکتر ولایتی از روابط عمومی ‏ها خواست تا با تبلیغ اسلام در ایجاد اتحاد مسلمانان نقش آفرینی کنند و در این باره گفت: روابط عمومی‏ های کشورهای مسلمان آنچه را که مردم به آن معتقدند و به نفع مسلمانان و جهان اسلام است تبلیغ کنند و از ملامت هیچ کسی هراسی به دل راه ندهند.(دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی)

حداد عادل:با تقویت جایگاه ارتباطات و روابط عمومی در جهان از خود دفاع کنیم

باید جایگاه‌ ارتباطات و روابط عمومی‌ها را تقویت و در کشور برای آن سرمایه‌گذاری، پژوهش و نیروی تخصصی تربیت کنیم و الا نمی‌توانیم کشور را چنانکه باید اداره و در جهان از خود دفاع کنیم.
دکتر غلامعلی حدادعادل ویژگی‌ عصر ما را ارتباطات خواند و گفت: از نیمه دوم قرن بیستم قدرت در ارتباطات تجلی پیدا کرد و کشوری قدرتمند بود که در ارتباطات موفق بود و عصر، عصر اطلاعات و اطلاع‌رسانی شد.

حداد عادل اظهار داشت: این تحول همچنان از آن زمان ادامه دارد و امروزه اگر به کشورهای جهان نظر کنیم، می‌بینیم کاملاً یک رابطه معنی‌داری میان قدرت ارتباطاتی و اطلاع‌رسانی کشورها با جایگاه آنها در جهان وجود دارد و هر کشوری که نیرومندتر است، در ارتباطات هم قوی است.

وی با مقایسه قرن 20 و 21 با قرن‌های 19 و 18 گفت: با مقایسه این قرن ها در جهان پی می‌بریم که آنچه این قرن را با دوران قبل متمایز می‌ساخت، پیشرفت سریع صنعت بود.

وی افزود: در قرن 19 خصوصیات دیگری به پیشرفت صنعتی اضافه شد و آن کشانده شدن صنعت به عرصه تولید جنگ‌افزار بود به طوری که در قرن 18 قدرت در صنعت و در قرن 19 قدرت در سلاح تجلی پیدا کرد.

حدادعادل اظهار داشت: در قرن 19 هر کشوری که می‌خواست قدرت خود را در جهان بنمایاند تلاش می‌کرد سلاح مخرب‌تر و سنگینی‌تری را اختراع کند در قرن بیستم هم این وضعیت ادامه داشت که جنگ‌های اول و دوم جهانی نشانه همین پیشرفت کشورها در تولید سلاح هست.

حداد عادل با بیان این که حکم‌رانی و حکومت کردن در چنین جهانی بدون بهره‌مندی از روابط عمومی ممکن نیست و اگر جنگی باشد آن جنگ در وهله اول جنگ ارتباطات است.

وی اظهار داشت: هر حکومتی در کنار همه کارهایی که انجام می‌دهد باید چشمی به اطلاع‌رسانی، ارتباطات و روابط عمومی داشته باشد.

حدادعادل با تأکید بر این که باید در کشور ما جایگاه ارتباطات، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی به خوبی شناخته شود، گفت: باید تصدیق کنیم ارتباطات یک دانش نوین، پیچیده و میان‌رشته‌ای است که در آن انوع و اقسام تخصص‌ها از قبیل جامعه‌شناسی، ادبیات، حقوق، روان‌شناسی و بسیاری از رشته‌های دیگر دخیل است.

وی اظهار داشت: برای چنین امر خطیری باید در کشور سرمایه‌گذاری، پژوهش و نیروی تخصصی تربیت کنیم و الا نمی‌توانیم کشور را چنانکه باید اداره و در جهان از خود دفاع کنیم. وی تصریح کرد: ‌به همان اندازه که ما در زمینه دفاع نظامی حساس هستیم تا بی‌سلاح و بی‌دفاع نباشیم باید در عرصه اطلاع‌رسانی هم حساس باشیم که کشور ضعیف نباشد این باید تنها راهبرد ما باشد به‌طوری که در هر امر جزیی نیز در ذهن خود نسبت به بُعد اطلاع‌رسانی آن برنامه داشته باشیم.

وی گفت: هر مدیر اجرایی برای هرکاری که انجام می‌دهد باید یک پرونده در ذهن خود در بُعد ارتباطات تبلیغی و روابط عمومی باز کند و یک گروه و تیم در این خصوص داشته باشد که توجه به این معنا از نظر سیاسی و اقتصادی به سود حکومت ها است. حدادعادل اظهار داشت: تمامی مدیران باید بدانند که تقویت روابط عمومی در کشور به معنای هدر دادن پول نیست بلکه اگر درست هدایت شود به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.

وی با تأکید براین که روابط عمومی بدون روابط خصوصی ممکن نیست، گفت: روابط عمومی‌ای که رابطه خصوصی با رسانه‌ها نداشته باشد، موفق نیست، زیرا کلید روابط عمومی در جعبه روابط خصوصی پنهان است و اگر روابط عمومی بخواهد موفق باشد باید رابطه خصوصی خود را با رسانه‌ها حفظ کند و این به معنای آن نیست که هدیه دهید تا خبرتان کار شود، بلکه باید قبل از این که با جامعه ارتباط داشته باشید مرتباً با اصحاب رسانه رابطه خاص داشته باشید. وی در پایان تأکید کرد: اگر کار بزرگ روابط عمومی محتاج نوعی قانونگذاری در مجلس باشد، از طرف همکارانم آمادگی خود را برای تصویب آن اعلام می‌کنیم. (مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی)

محسن رضایی: روابط عمومی می تواند شکاف های اجتماعی را پر کرده و منجر به فرایند اندیشه شود
روابط عمومی یک حرکت اغواگر نیست و هدف روابط عمومی کلاه گذاشتن بر سر افراد نیست و روابط عمومی منجر به ثروت نخواهد شد.

دکتر محسن رضایی گفت: بزرگترین و مهم ترین کارها همیشه به بخش روابط عمومی سپرده می شود اما هنوز جایگاه واقعی روابط عمومی در جامعه به خوبی شناخته نشده است. وی تصریح کرد: این همایش چند ویژگی مهم در بر داشت و بیانگر رشد و ارتقای علمی و ارتباطات در ایران است؛ از یک طرف روابط عمومی یکی از علوم جهانی است و کشوری که بتواند چنین همایش علمی را برگزار کند بی شک از رشد و توسعه خوبی برخوردار است.

رضایی ادامه داد: یکی از وجوه اهمیت این همایش این است که برگزار کننده این همایش بخش خصوصی است و نه وزارتخانه های دولتی.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اهمیت تبلیغات, روابط عمومی, و بازاریابی گفت: روابط عمومی نوعی مدیریت در روابط است و به نوعی با اخلاق مدیریت و تبلیغات ارتباط تنگاتنگی پیدا می کند، روابط عمومی یک ارتباط دو سویه است که می تواند پیوستگی و یکپارچگی در جامعه به وجود بیاورد و جریان افکار و اندیشه را در جامعه و جهان جاری و ساری کند.

وی با بیان این مطلب که روابط عمومی یک حرکت اغوا گر نیست،افزود: هدف روابط عمومی کلاه گذاشتن بر سر افراد نیست و روابط عمومی منجر به ثروت نخواهد شد و تنها صداقت و راستگویی و درک متقابل به همراه خواهد داشت و می تواند شکاف های اجتماعی را پر کند و یک گروه یکپارچه به وجود بیاورد و منجر به فرایند اندیشه شود.

رضایی با بیان این مطلب که روابط عمومی می تواند از بسیاری از ابهامات جلوگیری کند، گفت: روابط عمومی یکی از ارکان توسعه است و می تواند ما را به سوی دنیای جدید سوق بدهد که دنیای جدید دنیای ارتباطات است و در این دنیا نقش روابط عمومی پر رنگ تر از گذشته خواهد بود.

وی افزود: پیام کنفرانس روابط عمومی صداقت است و سخن من در این کنفرانس به غرب این است که اجازه بدهید ما پیشرفت کنیم ما طرفدار صلح هستیم اگر امروز ایران همین همکاری را که در منطقه دارد رها کند صلح در منطقه از بین می رود. (دومین کنفرانس بین المللی روابط عمومی)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد